اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد اعلام کرد

برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش محرم 91 ناجا در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: رزمایش محرم 91 نیروی انتظامی در این شهرستان موفقیت‌های زیادی داشته است.

برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش محرم 91 ناجا در عنبرآباد

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به برگزاری رزمایش محرم 91 نیروی انتظامی در جنوب استان به ویژه در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: این رزمایش که حاصل تلاش فرماندهی انتظامی استان کرمان و نیروهای زحمتکش مجموعه ناجا است، دارای دستاوردهای زیادی بوده که نشان می‌دهد، نیروی انتظامی با اقتدار کامل در راستای حفظ نظم، امنیت و مبارزه با قاچاق در میدان فعالیت است.

رئیس شورای تامین شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه برگزاری این نوع رزمایش‌ها می‌تواند سطح امنیت شهرستان‌ها را ارتقاء دهد، افزود: در کنار برگزاری این رزمایش مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توسط فرماندهی انتظامی استان مد نظر قرارگرفته است که می‌تواند در مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه تاثیرات خود را بگذارد.

مشایخی تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه موجب می‌شود تا بزه‌های اجتماعی که گاهی در جامعه به وجود می‌آید، کاهش پیدا کند و قطعاً تاثیرات آن نیز با افزایش امنیت عمومی بیشتر می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: امید است این مانورها و رزمایش‌ها که تاثیرات زیادی را دارند همچنان در سطح شهرستان عنبرآباد ادامه پیدا کنند.

* تقویت باورهای دینی موجب تولید امنیت در جامعه می‌شود

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: تقویت باورهای دینی و مذهبی نقش بسزایی در تولید امنیت در جامعه دارد.

علی کاظمی در جمع اولیا و مربیان شهرستان عنبرآباد بیان کرد: تقویت باورهای دینی و مذهبی در جامعه و خانواده نقش به‌سزایی در تولید امنیت دارد که تقویت این باورها بر عهده تمام عناصر جامعه بوده و در صورت غفلت از این امر شاهد ناامنی به صورت‌های مختلف در جامعه هستیم.

وی افزود: پدر و مادر در قالب خانواده نقش اساسی در تربیت فرزندان دارد و می‌توانند با کسب رزق و روزی حلال و به جا آوردن حقوق فرزندان، راه و رسم زندگی صحیح و سالم را به آنها بیاموزند.

وی افزود: ماهواره بزرگترین دشمن خانواده محسوب می‌شود که تهاجم فرهنگی را در قالب مشروبات الکلی، مواد مخدر صنعتی و روانگردان و رابطه نامتعارف دختر و پسر به فرزندان می‌آموزد.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید تجربه زندگی اجتماعی را به فرزندانمان بیاموزیم تا خودشان تجربه دیگران نشوند.

انتهای پیام/80005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول