اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شهرداری یاسوج:

امروز فوتبال نتیجه‌گرا شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی شهرداری یاسوج در پایان بازی پاس و شهرداری یاسوج با اشاره به بسته‌بازی کردن تیم شهرداری گفت: امروز فوتبال نتیجه‌گرا شده است.

امروز فوتبال نتیجه‌گرا شده است

جمشید غدیری پس از پایان بازی با پاس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و با ما با تمام توان برای این بازی آماده بودیم و می‌خواستیم نیم فصل اول را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

وی افزود: شناخت بسیار خوبی از تیم پاس داشتیم و کاملاً با این تیم آشنا بودیم، ما با آنالیز بازی‌های پاس از نوع تاکتیک آن‌ها آگاه بودیم و در این بازی تمام راه‌های نفوذ این تیم را بستیم، این تیم دارای کارنامه خوبی در فوتبال ایران است و حقش بود که به این گل برسد.

سرمربی شهرداری یاسوج با بیان اینکه برای این بازی بسیار تلاش کردیم،‌ تأکید کرد: از بازیکنان خود هم رضایت دارم بازیکنان تلاش خود را کردند و بازیکنان مطرح پاس را به طور کامل بسته بودند و به خوبی این تیم را پرس کرده بودند، اما در این ثانیه‌های پایانی نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی درباره بازی دفاعی شهرداری یاسوج در این دیدار گفت: زمانی ما در خانه حریف 3-4-3 بازی می‌کردیم اما امروز فوتبال نتیجه‌گراست و همه تیم‌ها بسته بازی می‌کنند، اگر من دفاعی بازی نکنم شش گل بخورم باشگاه من را اخراج می‌کند.

غدیری درباره داوری نیز بیان داشت: داوری مشکلی نداشت و داور در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

وی درباره پاس نیز گفت: وضعیت پاس خوب نیست و من این تیم را در اندازه یک مدعی قهرمانی نمی‌بینم اگر این تیم می‌خواهد صعود کند قطعاً باید در نیم فصل تقویت شود.

سرمربی شهرداری در پایان درباره حرکت غیر ورزشی بازیکن خود در کنار زمین و لگد زدن به بطری آب گفت: کار بسیار بدی انجام داد و قطعاً برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول