اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

زمینه حضور شرکت‌های فعال دنیا در مازندران فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مسئولان استان با کمک دفتر وزارت خارجه در مازندران زمینه حضور شرکت‌های فعال دنیا در مازندران را فراهم کنند.

زمینه حضور شرکت‌های فعال دنیا در مازندران فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در طرح آمایش اداری استان شد.

وی از مجریان این طرح خواست که در برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح زمینه‌ای ایجاد شود تا با مازندرانی‌های سایر نقاط جهان ارتباط برقرار شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به شروع فعالیت دفتر وزارت خارجه در مازندران بیان داشت: با کمک این دفتر زمینه حضور شرکت‌های معتبر دنیا در مازندران نیز فراهم شود.

وی در ادامه خواستار توجه به دغدغه‌های دانشگاهیان مازندران در طرح آمایش سرزمینی شد و بیان داشت: در طرح آمایش و برنامه‌ریزی مازندران نگاهی به دلیل پیشرفت برخی کشورهای همسایه شود و اگر برنامه‌ها در مازندران قابلیت اجرایی شدن دارد عملیاتی شود.

طاهایی خواستار حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران در شورای برنامه‌ریزی استان شد و با انتقاد از عدم حضور مسئول جهادکشاورزی مازندران تاکید کرد: شورای برنامه‌ریزی مازندران کلیدی‌ترین جلسه استان است.

وی در ادامه به موضوع فروش زمین و مستغلات در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: در طرح آمایش سرزمینی این موضوع باید به طور دقیق پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر با ارزش بودن زمین‌های کشاورزی در مازندران بیان داشت: باید برنامه‌ریزی مناسبی شود تا گام به گام زمین‌های مازندران به صورت بهینه بهره‌برداری شود.

وی در ادامه خواستار استفاده بهینه از ظرفیت دانشگاهیان مازندران در طرح آمایش سرزمینی شد و گفت: در حال حاضر 240 هزار دانشجو در سطح مازندران در حال تحصیل هستند.

این مسئول مازندران به برخی مطالب و نوشته‌های رسانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌ها ظرفیت مازندران هستند و باید از فرصت رسانه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول