اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران شورای شهر گرگان:

سرانه اعتباری‌ هر ‌شهروند گرگانی 245 ‌هزار تومان است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر گرگان گفت: ‌شهر گرگان با جمعیتی حدود 330 هزار نفر اعتباری بودجه‎ای در حدود 81 میلیارد تومان دارد که سرانه هر شهروندان گرگانی حدود 245 هزار تومان است.

سرانه اعتباری‌ هر ‌شهروند گرگانی 245 ‌هزار تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، زهرا نورا عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: چند تن از اعضای شورای شهر گرگان برای آشنایی بیشتر در بحث برون‎سپاری و کسب تجربیات ارزنده با شهردار و اعضای شورای شهر مشهد دیدار داشتند.

وی تصریح کرد: بودجه‎ شهرداری مشهد با جمعیتی حدود 2 میلیون و 700 هزار نفر معادل یک‌هزار و 496 میلیارد تومان است که سرانه این اعتبار برای هر مشهدی حدود 500 هزار تومان است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اذعان داشت: این در حالی است که شهر گرگان با جمعیتی حدود 330 هزار نفر اعتباری بودجه‎ای در حدود 81 میلیارد تومان دارد که سرانه هر شهروندان گرگانی حدود 245 هزار تومان است.

نورا با تاکید بر الگوبرداری از شهرهای موفقی همانند شهر مشهد بیان داشت: شهرداری و شورای شهر مشهد در بحث برون‎سپاری بسیار موفق عمل کرده و این کار باعث پیشرفت و توسعه شهر مشهد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری گرگان نیز باید به صورت جدی در بحث برون‎سپاری وارد عمل شود خاطرنشان کرد: عامل موفقیت شهرداری و شورای شهر مشهد در بحث برون‎سپاری توجه به سه مفهوم سرعت، ارتقا بهره‎وری و کاهش هزینه‌ها بوده است و شهرداری و شورای شهر گرگان نیز باید به این عوامل توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: توجه و به کارگیری این سه واژه در بحث برون‎سپاری موفقیت شهرداری مشهد را در واگذاری کارها به بخش خصوصی در برداشته است.

نورا اضافه کرد: اعتماد شورای شهر به شهردار و از سوی دیگر اطمینان شهردار به مجموعه نیروی انسانی برای مطلوبیت انجام کارها از دیگر عوامل موفقیت شهرداری مشهد است.

وی با تاکید بر ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردم شهر گرگان افزود: شهرداری مشهد در بحث ناحیه‎محوری، محله‎محوری، مساجدمحوری و به همراه آن ارتباط مستقیم شهردار با مردم و اخذ ایده از مردم یکی دیگر از دلایل موفقیت شهرداری مشهد بوده که ما نیز این الگو را باید سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول