اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر:

تجاری‌سازی اختراعات ماموریت مهم پارک علم و فناوری است

خبرگزاری فارس: مدیر پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: کشف مخترعان و تجاری‌سازی ایده‌های آنها ماموریت این پارک است.

تجاری‌سازی اختراعات ماموریت مهم پارک علم و فناوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی محمدی در خبری که روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر در آئین معارفه معاون جدید فناوری این پارک به دفتر فارس نمابر کرده است، اظهار داشت: پس از رهنمود ایجاد نقشه علمی کشور توسط رهبر انقلاب پارک‌های علم و فناوری استانی برای حمایت از خلاقیت و ایده‌های نوآورانه و تجاری‌سازی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شد که در قالب مراکز رشد این هدف پیگیری می‌شود.

محمدی با بیان اینکه پارک در قالب حمایت‌هایی نظیر معافیت‌های مالیاتی، گمرکی و بازاریابی موضوع تجاری‌سازی ایده‌ها را پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری بوشهر که نام خلیج فارس را بر پیشانی خود دارد، متعهد است در کنار نگاه استانی و ملی، برای ارتقای این نام در سطح بین‌المللی ابتکارات و ایده‌های نو را مورد حمایت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی پارک به این اهداف و پایش آن نیازمند تعامل مجموعه فعال در آن و شرکت‌های دانش‌بنیان است که مستندسازی فعالیت‌ها در این راستا در دست پیگیری است.

محمدی همچنین تاکید کرد: دکتر آذین با وجود مشغله دانشگاهی، طی یکسال گذشته در سمت معاونت فناوری پارک باقی ماند تا ماموریت‌های این بخش پیگیری شده و خللی در آن رخ ندهد.

در پایان از خدمات دکتر رضا آذین تقــدیر شد و دکتر رحمان دشتی با زمینه تخصصـی برق، قدرت به عنوان معاون جدید فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس معرفی شد.

انتهای پیام/66007/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول