اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشمر خبر داد

اتمام فاز نخست آرامستان عمومی بهشت بقیع در کاشمر

خبرگزاری فارس: شهردار کاشمر گفت: به‌منظور جلوگیری از دفن اموات در داخل شهر کاشمر، عملیات اجرایی فاز نخست آرامستان عمومی کاشمر به اتمام رسید.

اتمام فاز نخست آرامستان عمومی بهشت بقیع در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر علی اسماعیل‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کاشمر اظهار کرد: در فاز نخست آرامستان عمومی کاشمر حدود 2 هزار قبر احداث شده، غسالخانه قدیمی بازسازی و قسمتی از فضای سبز اجرا و خدماتی در خور شأن شهروندان ایجاد شده است.

شهردار کاشمر ادامه داد: برای ترغیب و تشویق مردم به دفن اموات در این مجموعه، برنامه‌ای برای بازدید امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان از این مجموعه تنظیم کردیم و آنها از اقدامات انجام شده در بهسازی بهشت بقیع استقبال کردند و مقرر شد نسبت به تبلیغ و تشویق مردم برای دفن اموات در این آرامستان هم اقدام کنند.

اسماعیل‌پور عنوان کرد: امیدواریم با ایجاد فضاهای بهتر و نیز کار تبلیغی و فرهنگی این آرامستان بیشتر مورد استقبال قرار گیرد و از دفن اموات در داخل شهر جلوگیری شود.

اسماعیل‌پور ادامه داد: کار شهرداری خدمات‌دهی است و خیلی به درآمد آن فکر نمی‌کنیم مثل بسیاری دیگر از خدمات همچون سازمان اتوبوسرانی، آتشنشانی و ... بنابراین در آرامستان هم به دنبال کسب درآمد نیستیم؛ به‌همین جهت با هماهنگی اعضای شورای شهر کاشمر مقرر شده است هزینه دریافتی از مردم برای قبر در حدی باشد که فقط هزینه‌های انجام شده در آنجا را بتوانیم جبران کنیم.

وی گفت: رویکرد اصلی ما خدمات‌دهی به مردم و همراهی با آنان در مسائل و مشکلات است.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول