اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی مطبوعاتی شهردار مرکز لرستان:

شهرداران مناطق 2 و 3 خرم‌آباد منصوب شدند

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی مطبوعاتی شهردار مرکز استان لرستان از صدور احکامی جداگانه برای انتصاب مدیران مناطق دو و سه شهرداری خرم‌آباد و سرپرست سازمان عمران این شهرداری خبر داد.

شهرداران مناطق 2 و 3 خرم‌آباد منصوب شدند

شاهین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: با صدور این احکام مدیران شهرداری‌های مناطق دو و سه خرم‌آباد و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری خرم‌آباد منصوب گردیده‌اند.

احمدی افزود: در این احکام سعید فتوحی به عنوان مدیر شهرداری منطقه سه، غلامحسین منفرد‌زاده به عنوان مدیر شهرداری منطقه دو و سعید حسین‌زاده به عنوان سرپرست سازمان عمران شهرداری منصوب شده‌اند.

مشاور شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: فتوحی کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری است و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله شهردار پیرانشهر، مدیر کارخانه آسفالت شهرداری، مدیر امور عمرانی و مدیریت عامل سازمان عمران شهرداری خرم‌آباد را بر عهده داشته است و پیش از این محمد حسین‌پور عهده‌دار مدیریت منطقه سه بوده است که با انتخاب وی به عنوان شهردار کوهدشت، فتوحی جایگزین وی شده است.

احمدی با اشاره به اینکه پیش از منفردزاده، علی محمدخانی طی دو سال اخیر مدیریت منطقه دو را به عهده داشته است، خاطرنشان کرد: منفردزاده کارشناس مهندسی عمران است و سوابقی همچون قائم مقامی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی، مسئولیت نظارت پروژه‌های عمرانی، کارشناس املاک و کارشناس شهرسازی در شهرداری خرم‌آباد و مسئولیت واحد عمران و معاونت شهرداری منطقه دو را در کارنامه خود داشته است.

وی افزود: حسین‌زاده نیز فارغ‌التحصیل کارشناسی عمران است و پیش از قبول این سمت به عنوان ناظر پروژه‌های عمرانی در جهاد کشاورزی استان و همچنین کارشناس شهرسازی، ناظر پروژه‌های عمرانی شهرداری، مسئول امور حفاری‌ها و مسئول عمران منطقه دو در شهرداری خرم‌آباد انجام وظیفه نموده است.

این کارشناس فرهنگی با تحسین نگرش شهردار خرم‌آباد برای پرورش نیروهایی کارآزموده جهت سال‌های آینده، گفت: این چندمین اقدامی است که شهردار خرم‌آباد برای تحقق وعده‌های خود مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در شهرداری صورت می‌دهد.

احمدی تاکید کرد: پیش از این هرمز نصیری در جلسات متعددی ادعا کرده بود که برای مدیریت بخش‌های مختلف شهرداری از نیروهای توانمند و جوان درون شهرداری استفاده می‌کند و معتقد است که در درون بدنه شهرداری افرادی وجود دارند که اگر زمینه آن فراهم شود، از خود درخششی خیره‌کننده نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: نصیری یکی از دلایل خود برای استفاده از مدیران جوان و تحصیل‌کرده را کارشناسی‌تر کردن اقدامات شهرداری، استفاده از پتانسیل‌ها و انرژی جوان برای حرکت پرقدرت و پرشتاب شهرداری در خدمت‌رسانی به همشهریان و همچنین پرورش مدیران توانمند و کارکشته برای آینده این شهر قلمداد نموده است.

انتهای پیام/2304/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول