اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

خبرگزاری فارس مشوقی برای فعالیت بهتر مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: با فعالیت بسیار خوب خبرگزاری فارس در منطقه جنوب کرمان ذهنیت بسیار خوبی از این خبرگزاری ایجاد و مشوقی برای فعالیت بهتر مسئولان شده است.

خبرگزاری فارس مشوقی برای فعالیت بهتر مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی در سومین گردهمایی خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان در این شهرستان که با حضور حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس برگزار شد، خبرنگاری را جزو حرفه‌های سخت و زیان‌آور دانست و اظهار داشت: خبرنگاران تلاش و زحمت فراوانی برای تهیه و ارسال اخبار متحمل می‌شوند.

وی افزود: این افراد باید در انعکاس اخبار کاملا بی‌‌طرفانه و در کمال صحت و صداقت با حساسیت ویژه‌ عمل کنند تا بتوانند رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

کمالی تصریح کرد: از هنگامی که خبرگزاری فارس در جنوب کرمان مستقل شده، منشأ خیر و برکت بسیاری برای این منطقه به ویژه شهرستان عنبرآباد شده است.

وی یکی از مهم‌ترین شاخص‌های این خبرگزاری را سرعت انتشار اخبار دانست و ابراز داشت: خبرگزاری فارس در تمام منطقه جنوب کرمان فعالیت بسیار خوبی در زمینه رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم داشته است.

کمالی، ولایی بودن را خصلت برتر خبرنگاران خبرگزاری فارس ذکر و عنوان کرد: با فعالیت بسیار خوب این مجموعه در منطقه جنوب کرمان ذهنیت بسیار خوبی از این خبرگزاری ایجاد و مشوق خوبی برای فعالیت بهتر مسئولان شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد، ولایتمداری و خونگرمی را از ویژگی‌های بارز مردم منطقه جنوب کرمان دانست و گفت: در دولت‌های نهم و دهم اقدامات بسیار خوبی در این منطقه انجام گرفته که هرگز قابل قیاس با دولت‌های گذشته نیست.

کمالی بیان داشت: پیش از این  در دولت تنها حدود 200 واحد مسکونی در این شهرستان احداث شده بود، اما با حمایت و توجه ویژه دولت، حدود 10 هزار مسکن در این دوره احداث شده است.

وی با بیان اینکه در بحث احداث مدرسه‌ها، راه‌های آسفالته، راهسازی، آب، برق، بهداشت و ... نیز خدمات بسیاری صورت گرفته که باید انعکاس یابد، اذعان داشت: ستاد راهبردی جنوب کرمان که به دستور رئیس‌جمهور راه‌اندازی شد، اقدامات گسترده‌ای انجام داده است که می‌طلبد به انعکاس آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/80001/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول