اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

خبرگزاری فارس حرفه‌ای عمل می‌کند / فارس را متعلق به خود می‌دانیم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت با بیان اینکه ما خبرگزاری فارس را متعلق به خود می‌دانیم،گفت: این خبرگزاری در سطح شهرستان با رعایت تمام جوانب حرفه‌ای کار خبر بسیار خوب عمل می‌کند.

خبرگزاری فارس حرفه‌ای عمل می‌کند / فارس را متعلق به خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری در دیدار حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به حضور مقام معظم رهبری پیش از انقلاب اسلامی در شهر جیرفت اظهار داشت: مردم شهرستان جیرفت میزبان خوبی برای مقام معظم رهبری بودند، ایشان نیز همیشه به نیکی از مردم این منطقه یاد می‌کنند و لطف خاصی به آنان دارند.

معناصری تصریح کرد: مردم شهرستان جیرفت، مردمی ولایتمدار، مؤمن، انقلابی، شهیدپرور و بابصیرت هستند که همواره پیرو ولایت فقیه بوده‌ و در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان جوانان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، ابراز داشت: طی 33 سال پس از انقلاب اسلامی نیز با وجود تمام فراز و نشیب‌ها همواره این مردم پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند.

معناصری با تأکید بر اینکه نگاه مردم ولایتمدار جیرفت نیز همواره به ولایت فقیه است، عنوان کرد: هر مسئولی که در مسیر ولایت حرکت کند، مردم همواره پشتیبان وی هستند و اگر حتی ذره‌ای از این مسیر خارج شود به وی پشت می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: این شهرستان در گذشته منطقه‌ای بسیار وسیع بود که به برکت نظام جمهوری اسلامی به تدریج شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های آن توسعه یافته و اکنون به هفت شهرستان رسیده است.

معناصری بیان داشت: منطقه جنوب کرمان با جمعیت حدود یک میلیون نفر دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار فراوانی است که موجب شده است تا 22 اداره کل و مستقل در این منطقه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه جنوب کرمان بیشتر با بخش کشاورزی آن معروف است، اذعان داشت: اما خشکسالی‌های 15 ساله اخیر در این منطقه مشکلاتی را به وجود آورده است.

معناصری با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند، تاریخ و تمدن 7 هزار ساله منطقه تاریخی کنار صندل را کتمان کند، خاطرنشان کرد: این فرهنگ و تمدن بزرگترین افتخار مردم منطقه جنوب کرمان است.

وی در بحث دانش و دانشگاه نیز اظهار داشت: مردم این شهرستان همواره در تمام رشته‌های تحصیلی و دانشگاهی خوش درخشیده‌ و با توجه دولت به این منطقه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان جیرفت راه‌اندازی شده است.

معناصری همه این موارد را برای مردم شهرستان جیرفت ارزش قلمداد و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و رسانه‌ها و توجه ویژه دولت این موفقیت‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ما خبرگزاری فارس را متعلق به خود می‌دانیم، افزود: این خبرگزاری در سطح شهرستان با رعایت تمام جوانب حرفه‌ای کار خبر بسیار خوب عمل می‌کند و ما نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم تا همکاری لازم را با آن‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ 80001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول