اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو آذربایجان‌غربی:

بلاتکلیفی درباره برگزاری هشتمین تورنمنت بین‌المللی جودو ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان آذربایجان‌غربی گفت: عدم حمایت مالی و معنوی در برگزاری هشتمین دوره از تورنمنت بین‌المللی جودو موجب بلاتکلیفی و ابهام در این دوره از مسابقات شده است.

بلاتکلیفی درباره برگزاری هشتمین تورنمنت بین‌المللی جودو ادامه دارد

جعفر باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مطابق تقویم ورزشی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون جودو مبنی بر برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی ارومیه برای هشتمین سال متوالی این رقابت‌ها در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود که تا این لحظه با وجود مکاتبات و پیگیری‌های مکرر هیچگونه اعلام همکاری از سوی مسئولان ذی‌ربط صورت نگرفته است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات از جوانب متعدد موجب تعالی ورزش جودوی استان و کسب وجهه غرورآفرین برای کشور است که به دلیل بی‌مهری مسئولان و بی‌توجهی به امر فرهنگ‌سازی برای اجرای هرچه بهتر این مسابقات تلاشی از سوی متولیان امر صورت نگرفته است.

باقری اذعان داشت: قرار گرفتن آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از 12 تیم برتر کشوری و کسب مدال‌های رنگین توسط قهرمانان این رشته موجب شده تا این تورنمنت به عنوان هشتمین سال پیاپی در این استان برگزار شود و در سال جاری مسئولان هیئت ورزشی و نهادهای مسئول با شانه خالی کردن از حمایت‌های خود موجب زیر سؤال رفتن این مسابقات در سطح بین‌المللی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تماس‌های پی در پی در ارتباط با وضعیت برگزاری مسابقات از کشورهای مختلف صورت گرفته تا از این طریق آمادگی خود را برای اعزام تیم‌های شرکت‌کننده اعلام کنند ولی به دلیل نامعلوم بودن برگزاری این تورنمنت نمی‌توانیم پاسخ قطعی مبنی بر برگزاری تورنمنت به کشورهای شرکت‌کننده بدهیم.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر تیم‌های داخلی، مقرر است تیم‌هایی از کشور ارمنستان، ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان، عراق، قبرس و همچنین نخجوان نیز در این تورنمنت شرکت کنند که به دلیل عدم تخصیص بودجه به این مسابقات قادر به اعلام زمان برگزاری رقابت‌ها به صورت رسمی نیستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های هیئت جودو در راستای به‌روزرسانی و بهره‌گیری از داوران بین‌المللی خاطرنشان کرد: با وجود امکانات محدود در بخش‌های مختلف از جمله کمبود سالن‌های تمرین و همچنین استانداردهای مختص این رشته، همواره در کسب عنوان‌های قهرمانی و میادین آسیایی و بین‌المللی درخشیده‌ایم تا از این طریق جوانان خود را با ورزش حرفه‌ای و جوانمردانه آشنا کنیم.

انتهای پیام/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول