اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 وزن

بانوان جودوکار قمی به اردو رفتند

خبرگزاری فارس: بانوان جودوکار قمی در تلاش برای کسب عنوان در پیکارهای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به اردو رفتند.

بانوان جودوکار قمی به اردو رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه از سوی فدراسیون جودو کشورمان زمان و مکان برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی مشخص شد، بانوان قمی برای حضور موفق در این رقابت‌ها تمرینات خود را آغاز کردند.

این در حالی است که انتخابی تیم ملی جودو بانوان با توجه به حضور برترین‌ها از استان‌های مختلف و تلاش مدعیان برای راهیابی به تیم ملی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بانوان جودوکار قمی سعی می‌کنند با تمام توان در این پیکارها حضور یابند.

بعد از برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی جودو بانوان کشورمان قرار است برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم بانوان دعوت شده و خود را برای حضور در رقابت‌های مهم برون مرزی آماده کنند.

در این بین قم نیز که یکی از استان‌های فعال در رشته ورزشی جودو بوده و همواره در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور این رشته حضور موفقی داشته است سعی دارد با تیمی قوی متشکل از بهترین‌های حال حاضر جودو قم در این پیکارها شرکت کند.

برای همین منظور از حدود دو ماه قبل استارت جدی بانوان جودوکار قمی برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور زده شده و این تیم در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی به صورت برنامه‌ریزی شده و منسجم تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند.

تیم جودو بانوان قم قرار است در اوزان منهای 48، 57، 63 و 70 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی کشور شرکت کند در حالی که در ترکیب این تیم چهار نفر از چهره‌های شاخص جودو قم زیر نظر کادر فنی و سرپرستی تیم برای مصاف با رقبا آماده می‌شوند.

این در حالی است که طبق تقویم فدراسیون جودو کشورمان قرار است مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان روز جمعه بیست و چهارم آذر ماه در تهران برگزار شود و تیم قم نیز یک روز زودتر یعنی پنجشنبه 23 آذر راهی این پیکارها خواهد شد.

بانوان قمی در حالی توان خود را برای حضور در این مسابقات محک می‌زنند که امسال قرار بود برای نخستین بار در مسابقات لیگ جودو بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کنند اما به دلیل محدودیت‌های مالی این مهم رخ نداد تا آنها تمام حواس خود را به مسابقات قهرمانی کشور معطوف کنند.

انتهای پیام/78002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول