اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان خبر داد

برپایی 150 مجلس تعزیه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برپایی 150 مجلس تعزیه در دشتستان در دهه اول محرم خبر داد.

برپایی 150 مجلس تعزیه در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌های این اداره در سال جاری در دشتستان است.

وی افزود: حمایت از هنرمندان به ویژه هنرمندان متعهد و توانمند و تقویت گروه‌های هنری از جمله برنامه‌هایی است که امسال انجام گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با اشاره به تلاش هنرمندان دشتستان در برگزاری باشکوه مراسمات محرم خاطرنشان کرد: گروه‌های هنری در برپایی این مراسمات از همه توان و ظرفیت خود استفاده کردند.

باقری از برپایی 150 مجلس تعزیه در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله‌الحسین(ع) در شهرستان دشتستان بیش از 150 مجلس تعزیه برگزار شد.

وی اضافه کرد: به همت انجمن تعزیه شهرستان دشتستان در دهه اول محرم امسال بیش از 150 مورد تعزیه توسط گروه‌های عضو این انجمن برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: در این برنامه‌ها که با حضور پرشور مردم مومن شهرستان دشتستان برگزار شد گروه‌های تعزیه شهرستان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اجرای نمایش‌های دینی واقعه کربلا را بازسازی کردند.                                              

باقری با اشاره به وجود گروه‌های بسیار قوی تعزیه در دشتستان، خواستار توجه ویژه به این گروه‌ها شد.

وی اذعان داشت: توانمندسازی گروه‌های تعزیه و بهبود کیفیت اجراهای تعزیه از برنامه‌هایی است که در دستور کار این اداره قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول