اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

فعالیت‎های دستگاه‎های دولتی در حوزه جوانان بیشتر شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: دستگاه‎های دولتی باید فعالیت‎های مرتبط با حوزه جوانان را بیشتر و نتایج فعالیت‎های خود را به شکل مستند به ستاد ساماندهی امور جوانان استان ارسال کنند.

فعالیت‎های دستگاه‎های دولتی در حوزه جوانان بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار داشت: فعالیت‎هایی که در حوزه جوانان صورت گرفته کافی نیست و باید وقت و انرژی بیشتری را صرف امور جوانان کرد و در این میان نقش دستگاه‎های دولتی به ویژه اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‎ها یک نقش حیاتی است.

کاهش حضور جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بحث اوقات فراغت اسامی 30 هزار جوان در سامانه به ثبت رسیده در حالی که در سال‌جاری این تعداد به 14 هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

برخی دستگاه‎ها در بحث توجه به جوانان کم‌کاری دارند

پاشا افزود: این یک آمار نگران‎کننده در حوزه جوانان است و با وجود برگزاری جلسات مستمر و پیگیری‎های مداوم ستاد ساماندهی جوانان که حسب فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولان نظام در خصوص توجه به نیروی جوانی صورت می‎گیرد با کم‎کاری و بی‎توجهی برخی از دستگاه‎ها مواجه هستیم.

مدیرکل ورزش و امور جوانان گلستان تصریح کرد: البته برخی از دستگاه‎ها هم فعالیت‎هایی را داشته و بعضاً افرادی را در بحث اوقات فراغت تحت پوشش قرار داده‎اند که متاسفانه به خاطر عدم اطلاع‎رسانی و ثبت نشدن اسامی افراد در سایت این آمار قابل قبول نیست که انتظار است مسئولان این دستگاه‎ها، به ویژه اعضای ستاد نسبت به این موضوع اهمیتی بیشتری به خرج دهند و با ثبت‎نام افراد در سامانه و ارائه گزارش برنامه‎های حوزه جوانان به ستاد ساماندهی امور جوانان ما را در ارائه گزارش جامع‎تر و کامل‎تر کمک کنند.

اضافه می‎شود در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که صبح امروز در سالن اجتماعات معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالحسن شیرمحمدی قائم مقام صدا و سیمای گلستان، حسین خواجه‎مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، نمایندگان آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی و سپاه استان و مسئولان امور جوانان شهرستان‎های گلستان و کارشناسان حوزه معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان حضور داشتند.

در این جلسه مصوب شد جلسات ستاد به صورت ماهانه باشد، دستگاه‎ها گزارش فعالیت خود را در کمترین زمان ممکن به ستاد ارسال کنند، نماینده دستگاه‎های دولتی عضو ستاد ثابت باشد و در جلسات متعدد تغییر نکند، مراکز مشاوره ازدواج که مجوز آن از سوی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان صادر می‎شود تمامی مراحل قانونی اخذ مجوز را طی کنند، صدا و سیما فعالیت‎های حوزه جوانان را کمافی‎سابق پوشش دهد و از طرح و برنامه‎های اعضای ستاد که می‎تواند مفید باشد استقبال کند و  تخصیص و دریافت اعتبارات بسته فرهنگی توسط استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول