اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

برای صعود در نیم فصل دوم باید بیشتر تلاش کنیم / حمایت جدی مسئولان و هواداران از تیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از شکست در بازی خارج از خانه تیمش در هرمزگان گفت: این شکست چیزی از شایستگی‌های بازیکنان تیم صنعت را کم نمی‌کند اما برای صعود باید در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.

برای صعود در نیم فصل دوم باید بیشتر تلاش کنیم / حمایت جدی مسئولان و هواداران از تیم

شبیر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنانم بازی خیلی خوبی مقابل میناب طیور هرمزگان خود به نمایش گذاشتند که در دقایق پایانی بازی پیروزی را با شکست عوض کردند.

وی افزود: با بدشانسی محض تا دقیقه 85 برنده بازی بودیم که ناعدالتی فوتبال در پنج دقیقه پایانی در تیم ما باعث شد دو گل دریافت کردیم.

لطفی گفت: این شکست چیزی از شایستگی‌های بازیکنان تیم صنعت را کم نمی‌کند، اما برای صعود باید در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.

سرمربی صنعت ساری درباره مشکلات مالی باشگاه خبر داد و افزود: برای اعزام به هرمزگان تیم پول نداشت و با مشکلات زیاد مدیریت باشگاه موفق به اعزام تیم شد.

لطفی گفت: از مدیرکل جدید ورزش مازندران می‌خواهیم به تیم‌هایی امثال صنعت ساری که با مشکلات فراوان در لیگ حضور دارند، نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی اذعان داشت: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و به جز مسائل مالی مشکلی بین بازیکنان به چشم نمی‌خورد.

سرمربی صنعت ساری بیان داشت: این تیم با وجود بازیکنان خوب لیاقت در لیگ دسته یک فوتبال کشور را در پی حمایت همه جانبه مسئولان و هواداران ساروی دارد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود میناب طیور هرمزگان در ورزشگاه شهرداری میناب دو بر یک شکست خورد.

صنعت ساری هم‌اکنون با 18 امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی 14 تیمی رسید.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول