اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن فوتبال آموزش و پرورش استان قم:

صعودکننده‌ها به نیمه نهایی فوتبال دانش‌آموزان قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم از مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان قم خبر داد.

صعودکننده‌ها به نیمه نهایی فوتبال دانش‌آموزان قم مشخص شدند

سعید توسلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کیفیت بسیار بالای رقابت‌های فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان قم تصریح کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم و البته وعده کرده بودیم، بازیکنان بسیار خوبی از بین فوتبالیست‌های شاغل در تیم‌های مختلف شناسایی کرده‌ایم.

وی با تقدیر از تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم در برنامه‌ریزی مطلوب برگزاری این دوره از رقابت‌ها عنوان داشت: بازی‌های این دوره با شرکت 25 تیم در مرحله گروهی بسیار خوب و در سطح بالا برگزار شد و اکنون دو گام دیگر تا معرفی قهرمان فاصله دارد.

مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی قم بازی‌های خود را در زمین چمن دبیرستان امام صادق (ع) قم برگزار می‌کنند تا تیم‌های اول تا چهارم مشخص شوند.

وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به نیمه نهایی این دوره از بازی‌ها بیان کرد: در واقع چهره‌های چهار تیم حاضر در این مرحله مشخص شده و با انجام دیدارهای ضربدری در نیمه نهایی فردا فینالیست‌ها معرفی خواهند شد.

توسلی در ادامه با اشاره به دیدارهای برگزار شده در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال دانش‌آموزان مقطع ابتدایی منطقه یک آموزش و پرورش قم افزود: در این مرحله هشت تیم حضور داشتند که سرانجام از بین آنها چهار تیم به مرحله قبل از فینال آمده‌اند.

وی یادآور شد: در مرحله یک چهارم نهایی تیم فوتبال شهید آوینی با یک گل مغلوب تیم مدرسه فاطمی شد، تیم فوتبال محمدی کاشانی در جدال با تیم 15 خرداد با پنج گل شکست خورد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.

مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم افزود: سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی بین تیم‌های مظفری‌پور (1) و جهاد برگزار شد که تیم مظفری‌پور موفق به شکست حریف خود و راهیابی به مرحله نیمه نهایی شد، ضمن اینکه دیدار تیم‌های فوتبال رضوی و سیدالشهدا در آخرین بازی این مرحله در وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم مدرسه سیدالشهدا با حساب 13 بر 12 به برتری رسید و به نیمه نهایی رفت.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب روز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم مدرسه حاج فاطمی مقابل تیم مظفری‌پور قرار می‌گیرد و تیم فوتبال دانش‌آموزان 15 خرداد در جدال با تیم مدرسه سیدالشهدا برای صعود به فینال رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول