اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش برترین‌های مدیران روستایی

دهیار قائم‌آباد کرمان نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: دهیار روستای قائم‌آباد کرمان در همایش برترین‌های مدیران روستایی به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد.

دهیار قائم‌آباد کرمان نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمد صنعتی دهیار روستای قائم‌آبادِ کرمان در همایش برترین‌های مدیران روستایی کشور به عنوان دهیار نمونه انتخاب شد.

صنعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط این دهیاری گفت: رایزنی برای استقرار پاسگاه مستقل، احداث پارک به مساحت 3 هزار و 300 متر مربع، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و ... از جمله این اقدامات است.

وی تصریح کرد: پروژه پارک قائم به مساحت 3 هزار و 300 متر با هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون تومان در حال اجراست که 200 میلیون تومان آن از محل عوارض دهیاری و 150 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانداری هزینه شده است.

صنعتی با اشاره به اینکه شن‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی 90 درصد خیابان‌ها و کوچه‌های روستای قائم‌آباد انجام شده از آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های این روستا تا پایان سال جاری خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نبود پاسگاه، تمهیدات و پیگیری‌های لازم برای استقرار پاسگاهی مستقل برای امنیت بیشتر انجام شده که به زودی شاهد استقرار پاسگاهی مستقل در این روستا هستیم.

صنعتی با اشاره به اینکه این روستا در انجام فعالیت‌های ورزشی در کرمان پیشگام بوده است، بیان کرد: در مسابقات فوتسال جام رمضان که با حضور 11 تیم برگزار شد، این روستا توانست مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

دهیار روستای قائم‌آباد کرمان از انجام کارهای زیربنایی برای ساخت مجتمع ورزشی به مساحت 25 هزار متر مربع در آینده‌ای نزدیک در این روستا خبر داد و گفت: همچنین هفت قطعه زمین به ارزش 350 میلیون تومان به مزایده گذاشته شده که قرار است هزینه آن صرف آسفالت معابر شود.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول