اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان گلستان:

هوشیاری مردم لحظه‌ای به فتنه‌گران فرصت خودنمایی نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم به فتنه‌گرانی که دوباره به فکر آشوب و بلوا هستند، لحظه‌ای فرصت خودنمایی نمی‌دهد.

هوشیاری مردم لحظه‌ای به فتنه‌گران فرصت خودنمایی نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جواد اسماعیلی شامگاه جمعه در نهمین یادواره شهدای روستای تجن‌جار این شهرستان بیان داشت: شهدا به مقام والایی دست پیدا کردند که با ریختن نخستین قطره خون‌شان گناهانشان بخشیده می‌شود.

وی شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را تربیت شده مکتب اهل بیت دانست و افزود: آنها برای حفظ قرآن، دین و اعتقادات و ارزش‌هایشان پا به عرصه نبرد حق علیه باطل گذاشتند.

اسماعیلی در توصیه‌ای به دانشجویان و اقشار فرهیخته جامعه یادآور شد: باید به جوانان دانشجو بیاموزیم که همانند شهدا درس دشمن‌ستیزی و شهادت‌طلبی را در مقابل بیگانگان فرا گیرند و الگویشان بزرگانی همانند شهید چمران باشد که وقتی برای تحصیل به آمریکا رفته از نخبگان علمی آن کشور بوده و نه تنها از ارزش‌های دینی، اعتقادات و باورهایش کم نشده بلکه در سرزمین بیگانه بر اعتقاداتش بیش از گذشته افزوده شد.

شهید احمدی روشن در سن 32 سالگی به استاد تمامی دانشگاه رسید

مدیرکل اطلاعات استان گلستان اذعان داشت: شهید مصطفی احمدی‌روشن دیگر شهید انقلابی و الهی عصر حاضر است که در سن 32 سالگی به استاد تمامی دانشگاه رسید و در 140 متری زیر زمین سایت انرژی هسته‌ای نطنز به عنوان معاون بازرگانی سایت طراح معادلات فیزیکی و اتمی بود که با رمز یا زهرا(س)، با ذکر اهل بیت، زمزمه زیارت عاشورا و دعای توسل حلقه‌های سانتریوفوژ را کالبدشکافی می‌کرد و در اختیار خود در می‌آورد.

وی این حرکات را در عصر تحریم و محاصره علمی از صنایع قرآن دانست و گفت: مجالس اهل بیت برای تنبه، الگوگیری و پندآموزی است زیرا آنها با خداوند معامله کردند و در راه او گام برداشته و هدف‌شان عشق به خداوند، امامت، حقیقت و ولایت فقیه بود.

این مقام مسئول اطلاعاتی با اعلام اینکه خانواده شهدا فرزندانشان را برای اهل بیت و در راه اسلام و قران به جبهه‌ها فرستادند، ابراز داشت: استکبار دنیا نمی‌تواند با این مکتب و منطق مبارزه و دعوا کند.

ده‌ها مؤسسات تحقیقاتی دنیا در حال فتنه‌انگیزی هستند

وی با تاکید اینکه ده‌ها مؤسسات تحقیقاتی دنیا با اعتبارات کلان علیه ایران در حال فتنه‌انگیزی و توطئه هستند، یادآور شد: نظریه جنگ تمدن‌ها نیز از مهم‌ترین نظریه‌های برترین کارشناسان سیاسی غرب بوده که در آن اسلام را در یک سو و دنیای غرب را در سوی دیگر تعبیر کرده‌اند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با اعلام اینکه تغییرات در بخش ارتباطات و اطلاعات در دنیا به ثانیه رقم می‌خورد، اضافه کرد: دشمنان و دانشمندان زیردست علمی دنیا معتقدند دنیا در یک پیچ تاریخی خطرناکی قرار گرفته که بر سر همه این پیچ‌ها و در تمام این میدان‌ها نام مبارک خمینی و خامنه‌ای به چشم می‌خورد.

اختیارگیری پهپاد از وعده‌های قرآنی است

اسماعیلی در مورد در اختیارگیری دومین پهپاد فوق‌جاسوسی و پیشرفته آمریکا توسط نیروهای سپاه در چند روز گذشته خاطر نشان کرد: در اختیارگیری پهپاد از وعده‌های قرآنی است و با وعده خداوند نمی‌توان جنگید.

وی پیروزی لبنان در جنگ هشت روزه مقابل اسرائیل غاصب را حاصل تفسیر آیات قرآن برشمرد و ابراز داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید: «نیروهای کم‌ شما بر عده کثیرشان غلبه می‌کنند» البته دنیا از حس شهادت‌طلبی و دشمن‌ستیزی ایران درس گرفته است و به عنوان الگویی از آن استفاده می‌کند.

دشمن نمی‌تواند منطق شهدا را به زمین بزند

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند به هیچ وجه منطق شهدا را به زمین بزند زیرا خداوند خود این منطق را مدیریت می‌کند، ادامه داد: 16 ارگان و منابع اطلاعاتی آمریکا به اوباما تاکید کردند که برای اسرائیل هزینه نکند و برای این سگ زنجیری دیوانه آنقدر هزینه‌های هنگفتی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در جنگ 33 روزه اسرائیل 8 هزار نقطه را به ثانیه زده است، گفت: ادعای اسرائیل حمله به سایت‌های هسته‌ای و حوزه‌های موشکی ایران است ولی بهتر است بداند نمی‌تواند دست به کوچک‌ترین کاری بزند زیرا تاکنون حتی نتوانسته از باغات زیتون لبنان عبور کند چه برسد به اینکه فکر ایران را در سر داشته باشد.

فتنه اصلاحات دوباره می‌خواهد دست به کار شود

وی جمهوری اسلامی را دست برتر در حوزه‌های مختلف در ابعاد گوناگون دانست و عنوان کرد: دشمن با تمام امکانات و ظرفیت وارد میدان شد ولی وعده قرآن است که هیچ کافری نمی‌تواند بر مسلمانان برتری داشته باشد.

این مسئول اطلاعاتی استان گلستان در مورد فتنه گذشته یادآور شد: به گوش باشیم که فتنه اصلاحات دوباره می‌خواهد دست به کار شود تا در استوانه ولایت فقیه و حوزه‌های مختلف خدشه وارد کند ولی امروزه بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم لحظه‌ای به آنها فرصت خودنمایی نمی‌دهد.

یادواره شهدا فرصتی برای به خود آمدن و تهذیب دوباره نفس است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسلم‌بن‌عوسجه آمل نیز در این یادواره شهدا بیان داشت: شهدا با نثار جان و خون خود سبب تداوم انقلاب اسلامی شده و ایرانی آباد، زنده، پویا و قدرتمند را برای ما به ثمر آوردند.

علی علایی با اشاره به اینکه مردم ایران هرگز حقارت گذشته که از سوی استعمارگران به این مملکت تحمیل شده را فراموش نمی‌کنند، ابراز داشت: مردم هرگز ظلم و ستم زورگویان و گژاندیشی به دین، مرجعیت و اهل بیت توسط بیگانگان را از یاد نخواهند برد.

وی یادواره شهدا را در حقیقت فرصتی برای به خود آمدن، یادآوری رشادت دلیرمردان و تهذیب دوباره نفس دانست و گفت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به الگویی گرانبها برای جوانان تبدیل شوند و این مراسم تذکر و تلنگری برای حامیان خون شهدا و بازماندگان خط سرخ شهادت باشد.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول