اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان البرز خبر داد

آغاز بارندگی‌های پاییزی از صبح فردا در البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: با وجود هوای پایدار در روز جمعه، این استان از عصر شنبه بارندگی‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد.

آغاز بارندگی‌های پاییزی از صبح فردا در البرز

منصور رحمانیان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که بر اساس داده‌های علمی و نقشه‌های ‌هوایی پیش‌بینی می‌کردیم‏، از عصر روز پنجشنبه به صورت پراکنده بارش‌ باران در سطح استان و برف در مناطق کوهستانی آغاز شد.

وی تصریح کرد: وزش باد و کاهش آلاینده‌های هوایی از مشخصات آب و هوای روز گذشته استان البرز بود و امروز جمعه با عبور سامانه بارشی از استان به سمت شرق کشور، شاهد جوی پایدار هستیم.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز متذکر شد: بر اساس پیش‌بینی‌های حاصل شده از نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های علمی عصر روز جمعه شاهد هوایی پایدار در استان البرز خواهیم بود.

رحمانیان افزود: با این وجود از صبح روز شنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که به تدریج آسمان کل کشور را فرا می‌گیرد.

وی تاکید کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که از شامگاه شنبه بارش‌های جدیدی را در استان البرز شاهد باشیم.

رحمانیان بیان داشت: بنابراین آلاینده‌های موجود در هوا که طی روزهای یکشنبه تا پنجشنبه موجب آلودگی هوا در استان البرز شده و با بارش‌های باران روز پنجشنبه کاهش یافته بود، پس از بارش‌های جدید در روزهای شنبه و یکشنبه کمتر خواهد شد.

رحمانیان در پایان گفت: طی 24 ساعت آینده با ثبات دمای هوا روبه‌رو هستیم و دمای هوای شهرستان کرج در سردترین ساعات 7 و در گرم‌ترین 14 درجه بالای صفر خواهد بود.

انتهای پیام/3202/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول