اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان خبر داد

ایذه با 51.1 میلیمتر رکورد باران را زد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان از بارش 51.1 میلیمتری 24 ساعت گذشته در شهر ایذه خبر داد و گفت: بارش‌ها رو به کاهش است.

ایذه با 51.1 میلیمتر رکورد باران را زد

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ایذه با 51.1 میلی‌متر، لالی با 45.3 میلی‌متر و دهدز با 28 میلی‌متر بیشترین میزان بارش‌های باران خوزستان را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: پس از این سه شهر گتوند با 25.5 میلی‌متر، مسجدسلیمان با 22.2 میلی‌متر، بهبهان با 14.9 میلی‌متر، شوشتر با 13.8 میلی‌متر، اهواز با 11.4 میلی‌متر، رامهرمز با 10 میلی‌متر، هندیجان با 8.2 میلی‌متر، بستان با 7.7 میلی‌متر، اندیمشک با 6.5 میلی‌متر، دزفول با 4.9 میلی‌متر، ماهشهر و امیدیه با 4.9 میلی‌متر، راهدار اهواز با 4.4 میلی‌متر، شادگان با 2.9 میلی‌متر، شوش با 2.5 میلی‌متر و شهرستان آغارجاری با 2.4 میلی متر به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

آملازاده خاطر نشان کرد: هنوز خسارتی به این اداره کل اعلام نشده است و احتمالا بارش‌های باران در این نوبت در خوزستان بدون خسارت بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارش‌های بی‌امان باران در سطح شهرهای خوزستان از ساعات پایانی روز گذشته آغاز شد و در حال حاضر در برخی دیگر از شهرهای استان ادامه دارد.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول