اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

جمعه و شنبه مه‌آلود / خوزستان یک‌شنبه بارانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از مه‌آلود بودن شرایط آب و هوایی شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: بارش‌های جدید از روز یکشنبه آغاز می‌شود.

جمعه و شنبه مه‌آلود / خوزستان یک‌شنبه بارانی می‌شود

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: روزهای جمعه و شنبه هوای استان مه‌آلود خواهد بود و از یکشنبه بار دیگر بارش‌های جدید باران آغاز می‌شود.

وی افزود: همانطور که انتظار می‌رفت عبور خط ناپایدار لایه میانی جو به همراه جریانات جنوبی سطح زمین و هم‌چنین فعالیت سیستم کم‌فشار باران‌زای سطح زمین با بارش‌های گسترده و قابل‌توجهی در استان سبب شد، با همراهی سامانه فوق طی امروز و فردا وضعیت پایدار در خوزستان حاکم شده و بعضا شاهد وقوع پدیده مه خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره سامانه جدید بارشی در استان خوزستان تاکید کرد: سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه به خوزستان وارد می‌شود که اطلاعات جدید نسبت به این سامانه از روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی تمام ابری در نیمه شرقی و ارتفاعات استان همراه با رگبار پراکنده، احتمال رعد و برق و وزش باد شدید و تدریجا کاهش ابر و ناپایداری پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری بعضا همراه با مه رقیق جهت باد، غربی تا شمال غربی سرعت باد، 20 تا 30 کیلومتر در ساعت ماکزیمم سرعت باد، 50 کیلومتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 22.2 و دهدز با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 21 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول