اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال حفاری:

باید فکری به حال داوری‌ها بکنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: قطعا داوری بر کیفیت بازی‌ها تاثیر زیادی دارد و باید فکری به حال داوری‌ها بکنیم.

باید فکری به حال داوری‌ها بکنیم

سید مهدی ابطحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز در حاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور میان تیم‌های حفاری اهواز و دبیری تبریز اظهار داشت: دروازه‌بان دبیری به خاطر اینکه تنها دروازه‌بان تیمش هم بود و تیمش با هفت بازیکن بازی می‌کرد، چندین بار خودرا زمین انداخت برای اینکه تیم استراحت کند و تمارض کرد.

وی خاطر نشان کرد: این مسائل روی کیفیت بازی‌ها تاثیر زیادی دارد. باید در این زمینه‌ها فکری به حال داوری‌ها بکنیم. درست نیست که یک دروازه‌بان 11 بار خودش را در یک بازی روی زمین بیندازد و این مسئله از نگاه داور پنهان بماند.

ابطحی درباره این بازی اظهار داشت: تیم حریف از ابتدا دفاع کرد و چشم به ضد حملات داشت که روی همین تاکتیک هم به دو گل رسید.

وی افزود: بعد از آن هم که کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود تا دقایق آخر بازی که بالاخره بازیکنان ما توانستند گل‌ها را جبران کنند و بازی مساوی شد.

سرمربی حفاری خاطر تصریح کرد: اما بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کردند استفاده کنند و در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتند. اگر زود‌تر به گل می‌رسیدیم نتیجه بازی خیلی فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به دلیل اینکه سوار بر بازی بودند و بیشتر توپ و میدان را در دست داشتند، تا قبل از خوردن دو گل در نیمه اول زیاد روی این تیم حساب نمی‌کردند و فکر نمی‌کردند که خطری داشته باشند. در حالی که قبل از بازی به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که این تیم در اهواز به این سبک بازی خواهد کرد.

ابطحی به غیبت فرید نمازی کاپیتان تیم خود در این بازی اشاره کرد و گفت: حضور بعضی از بازیکنان تاثیر بسیار زیادی روی تیم دارد و نمازی هم یکی از آن بازیکنان است. اما ما در این بازی نشان دادیم که یک تیم هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما 30 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتند و فشار زیادی آوردند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند اما با کمی بی‌دقتی و کم شانسی، نتوانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری در پاسخ به این سوال که قبل از مسابقه فکر می‌کردید، بازی سختی پیش رو داشته باشید، اظهار داشت: به هر حال تیم دبیری هم بازیکنان خوبی دارد. سه چهار بازیکن این تیم بسیار خوب و باتجربه هستند و سوابق ملی دارند. وقتی چنین بازیکنانی در یک تیم باشند، هر مربی‌ای می‌داند که بازی سختی با این تیم خواهد داشت، چون اتفاقات غیر قابل پیش بینی روی حرکات انفرادی این بازیکنان می‌تواند به وجود بیاید. اما با این حال، فکر نمی‌کردم، با توجه به شرایط تیم و میزبانی و بازی در حضور هوادارانمان بازی تا این حد سخت و نفسگیر شود.

در چارچوب رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال کشور دو تیم فوتسال حفاری اهواز و دبیری تبریز شامگاه پنجشنبه در اهواز به مصاف هم رفتند که در ‌‌نهایت به تساوی 2 بر 2 رسیدند. تیم حفاری اهواز در جایگاه سوم و دبیری تبریز در جایگاه ششم جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول