اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مؤسسه مردم نهاد راه رضوان:

مدیران همدان با نام مؤسسات مردم‌نهاد نامأنوس هستند

خبرگزاری فارس: دبیر مؤسسه راه رضوان در همدان با بیان اینکه مدیران با نام مؤسسات مردم‌نهاد نامأنوس‌اند، گفت: در تحقق توسعه پایدار، باید به سازمان‌های مردم‌نهاد توجه کنیم.

مدیران همدان با نام مؤسسات مردم‌نهاد نامأنوس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وحید طاهری بعد از ظهر امروز در همایش تشکل‌های مردم‌نهاد همدان با بیان اینکه تشکل‌های مردمی شکل گرفته در استان باعث ایجاد فضای نشاط در جوانان شده‌اند، این تشکل‌ها را حلقه اتصال بین مردم و برنامه‌ریزان دولت دانست.

وی با بیان اینکه شاهد این هستیم که مدیران با نام مؤسسات مردم‌نهاد نامأنوس هستند بر لزوم حضور نمایندگان این تشکل‌ها در کارگروه‌ها تأکید کرد و گفت: اگر شعار ما  توجه به توسعه پایدار است، باید به سازمان‌های مردم‌نهاد نیز توجه کنیم.

دبیر مؤسسه راه رضوان در همدان با اشاره به شناخت درست تشکل‌های مردم نهاد از مشکلات مردم استان، ابراز داشت‌: همه تشکل‌های فعال در استان بدون هیچ چشم‌داشتی در حال انجام کار هستند.

نماینده تشکل‌های مردمی مبارزه با اعتیاد نیز با اشاره به وجود 17 مرکز ترک اعتیاد در همدان که 12 مرکز آن در حال کسب مجوز هستند، گفت: 425 نفر در هر دوره ترک اعتیاد در این مراکز بستری می‌شوند.

محمد نوری درخواست کرد در راستای برطرف شدن مشکل کمپ‌ها بازدیدهای دوره‌ای صورت پذیرد.

نماینده بانوان نیز با بیان اینکه حدود هشت ماه است که از ما در کارگروه‌های استانداری دعوت نمی‌شود، تصریح کرد: حضور زنان به عنوان متکدی و فروشنده در جامعه به آن چهره نازیبایی داده است.

فاطمه توکلی با اشاره به دستگیری یکی از متکدیان زن که ماهانه 2 میلیون تومان درآمد دارد، گفت: به وی پیشنهاد دادیم که در کاری که حقوقش 200 هزار تومان است مشغول باشد که قبول نمی‌کرد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه زنان متکدی چهره شهر را نازیبا کرده‌اند، ابراز داشت: امیدواریم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه نباشیم که مادر معتادی بر سر چهارراه‌ها فرزندان خود را به همراه خود می‌کشاند.

انتهای پیام/89004/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول