اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

آزادسازی اتوبان گهرباران در مازندران هنوز پایان نیافته است

خبرگزاری فارس: اداره کل راه و شهرسازی مازندران درباره اتوبان گهرباران در میاندرود تصریح کرد: اقدامات گسترده‌ای درباره آزادسازی اتوبان گهرباران در دستور کار است ولی به دلیل کمبود اعتبارات مناسب آزادسازی و خریداری اراضی به طور کامل صورت نگرفت.

آزادسازی اتوبان گهرباران در مازندران هنوز پایان نیافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، درج خبر «آزادسازی حریم اتوبان گهرباران در گرو بی‌پولی»سبب واکنش اداره کل راه و شهرسازی مازندران شد.

اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اعلام کرد: این اداره کل علاوه بر وظایف ذاتی خود در مورد حفظ و نگهداری از راه‌ها در سطح محورهای زیر پوشش خود اقدامات درخور توجهی را در زمینه توسعه و ارتقای راه‌های استان در دستور کار خود داشته که محور اسلام آباد - گهرباران یکی از آنها است.

اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در این پاسخنامه تصریح کرد: محور ارتباطی اسلام‌آباد - گهرباران یکی از محورهای فرعی در استان بوده که نقش بسیار مهمی درباره ارتقا، توسعه زیرساخت‌های همه‌جانبه منطقه دارد، از این رو عملیات تعریض و ایمن‌سازی این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و تا به امروز توانسته عملیات بهسازی و آسفالت سه راهی اسلام‌آباد تا اسلام آباد را به اتمام برساند.

در این پاسخ‌نامه تاکید شد: از سه راهی اسلام‌آباد تا چهارراه ورکلا نیز عملیات زیرسازی در لاین شرقی به اتمام رسیده که با تامین و تخصیص اعتبار آسفالت آن نیز به مرحله اجرا می‌رسد.

اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اعلام کرد: با توجه به وجود مغازه‌های متعدد در حاشیه و حریم این محور، این اداره کل اقدامات گسترده‌ای را درباره آزادسازی و تملک اراضی در دستور کار خود داشته ولی به دلیل کمبود اعتبارات مناسب آزادسازی و خریداری اراضی به طور کامل صورت نگرفته است.

این اداره کل در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود حفظ رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش سوانح رانندگی داشته باشد.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول