اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

استقلال اقتصادی با بها دادن به بخش خصوصی میسر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوص موتور محرکه تولید در کشور است و اسباب استقلال اقتصادی یک کشور بها دادن به این بخش است.

استقلال اقتصادی با بها دادن به بخش خصوصی میسر است

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: حرکت به سمت خودکفایی و داشتن استقلال اقتصادی برای کشور یک ضرورت است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برای نجات کشور از وابستگی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها باید بخش خصوصی و دولتی در کنار هم آستین‌ها را بالا زده و با تامین نیازهای اقتصادی مردم در داخل کشور باید قدرت ایران را در روابط بین‌الملل افزایش دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت باید برای تامین نظر مقام معظم رهبری در رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت همه جانبه و واقعی از بخش خصوصی و تلاشگران عرصه صنعت و تولید داشته باشد.

موسوی افزود: با شعار و قول‌های بی‌عمل مشکل مملکت حل نمی‌شود و دولتمردان باید با درایت و تدبیر مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

وی وضعیت معیشت مردمی را متاثر از نابسامانی‌های اقتصادی در کشور اعلام کرد و ابراز داشت: جای بسی تامل است که مردم کشوری با این همه نعمات خداوندی از لحاظ معیشتی و تامین مایحتاج اولیه زندگی خود رنج می‌برند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز به روز بر دامنه مشکلات اقتصادی کشور افزوده می‌شود و مسئولان مربوطه نیز به جای حل مشکل به صورت اساسی فرافکنی می‌کنند و این در حالی است که مردم تورم و گرانی را در زندگی روزمره خود لمس می‌کنند.

موسوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دولت باید نگاه عمیقی به مسایل داشته باشد، اظهار داشت: دولتمردان باید در خصوص توانمندی‌ها و امکانات کشور برای خدمت به مردم به صورت اصولی برنامه‌ریزی کنند و عدالت را به معنای واقعی در توزیع امکانات رعایت نمایند.

انتهای پیام/62003/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول