اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری مأموران یگان امداد شیروان

محموله سیگارت قاچاق در شیروان توقیف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شیروان گفت: محموله انواع سیگارت قاچاق توسط مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی این شهرستان توقیف و تعداد 94 هزار و 700 نخ سیگارت کشف و ضبط شد.

محموله سیگارت قاچاق در شیروان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، علی پاکدل اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر جابه‌جایی محموله قاچاق سیگارت در این شهرستان، بلافاصله مأموران یگان امداد وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در نهایت موفق شدند یک دستگاه سواری پراید را در حال جابه‌جایی سیگارت‌های قاچاق در سطح شهرستان شیروان شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در بازرسی به عمل آمده از داخل پراید، تعداد 148 بوکس و همچنین 25 پاکت انواع سیگارت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودروی پراید فاقد گواهی‌نامه و کارت شناسایی بود، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، منزل متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت که تعداد 323 بوکس سیگارت قاچاق کشف و ضبط شد.

پاکدل خاطرنشان کرد: در این رابطه تعداد 94 هزار و 700 نخ انواع سیگارت قاچاق کشف و ضبط شد و متهم به هویت کامبیز.الف به همراه سیگارت‌های مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/63001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول