اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

10 هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق در همدان کشف شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در همدان خبر داد و گفت: مقدار 6 هزار لیتر نفت‌گاز و حدود 4 هزار لیتر نفت سفید در این بازرسی کشف و ضبط شد.

10 هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق در همدان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اصغر توفیقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در همدان خبر داد و اظهار کرد: مقدار قابل توجهی نفت‌گاز و نفت سفید در دو کارگاه غیر قانونی تولید انواع روغن و تینر با ترکیب تقلبی و دست‌ساز در مجتمع صنعتی الوند شهر همدان کشف و ضبط شد.

وی در تشریح این مطلب افزود: با همکاری و تعامل مستمر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با نیروی انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری در پی گزارش واصله و اخذ دستور قضائی نمایندگان ادارات در محل دپوی فرآورده مشکوک به نفت سفید و نفت‌گاز در مجتمع صنعتی الوند حضور به هم رسانیده و از آن بازرسی به عمل آوردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان داشت: متخلفان به طور همزمان در حال بارگیری کارتن‌های حاوی ظروف پلاستیکی در سه سایز از فرآورده موصوف با برچسب شرکت رنگ پارس آذر بودند.

وی اضافه کرد: بر اساس اظهارات متهمان این پرونده، مقدار 6 هزار لیتر نفت‌گاز و حدود 4 هزار لیتر نفت سفید در این بازرسی کشف و با هماهنگی مراجع ذی‌ربط ضبط شده و به وسیله دو دستگاه نفتکش بارگیری و در انبار نفت ایثارگران منطقه همدان تخلیه شد.

توفیقی تصریح کرد: بنابر اظهارات متهمان، در کارگاه فوق با افزودن برخی مواد با ترکیب دست‌ساز به این فرآورده‌ها اقدام به تولید موادی از قبیل انواع تینر روغنی، روغن الیف و تینر فوری صورت می‌گرفته که در آخرین مرحله و در حین بارگیری مواد مظروف شده در کامیون توقیف و متهمان با صدور قرار بازداشت تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ابراز داشت:‌ مقصد انتقال این محموله قاچاق کشف شده بر اساس بارنامه تنظیمی با عنوان جعل شده یکی از استان‌های جنوبی کشور بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از ابتدای سال‌ تاکنون تعداد 271 فقره کارت سوخت انواع خودروهای شخصی و عمومی بنزین سوز و نفت‌گازسوز که مورد سوء استفاده قرار می‌گرفتند و سهمیه سوخت تخصیصی آنان مورد خرید و فروش قرار می‌گرفت کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به برخورد با سوء استفاده از کارت هوشمند سوخت در منطقه همدان خاطر نشان کرد:‌ صاحبان این کارت‌ها بر حسب نوع کاربری کارت، انگیزه تخلف و مقادیر سوء استفاده شده به اداره تعزیرات حکومتی و کمیته تخلفات منطقه معرفی و مطابق مقررات جاری برخورد قانونی لازم به عمل آمد.

انتهای پیام/89006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول