اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز نخستین دوره طرح آموزش و تربیت مدیران در استان قزوین

خبرگزاری فارس: نخستین دوره طرح آموزش و تربیت مدیران کشور در استان قزوین افتتاح شد.

آغاز نخستین دوره طرح آموزش و تربیت مدیران در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین دوره طرح آموزش و تربیت مدیران کشور ظهر امروز با حضور احمد عجم استاندار قزوین و موسی مهدوی رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

دراین مراسم رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور طرح تربیت مدیران را در کشور امری ضروری دانست و اظهار کرد: طرح ملی تقویت مدیران کشور مبتنی بر قوانینی همچون سیاست‌های کلی اداری و نظام استوار است.

مهدوی با بیان این که دستور اجرایی شدن این طرح به صورت آزمایشی از اسفند ماه سال گذشته ابلاغ شده بود عنوان کرد: ابتدا این طرح در یکی استان‌های کشور به صورت آزمایشی آغاز شده بود که تیر ماه امسال کل استان‌های کشور در این طرح قرار داده شدند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر استان قزوین هفدهمین استان در کشور است که طرح تربیت  و آموزش مدیر در آن در حال اجراست یادآور شد: امیدوار هستیم این طرح با همت بالای مسئولین قزوینی به خوبی در سطح استان به اجرا برسد.

مهدوی مدیران را ارکان اصلی کشور برشمرد و گفت: مدیران ما باید آموزش‌های لازم را در زمینه کارهای تخصصی خود ببینند تا در مواقع مهم و حساس بتوانند بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کنند.

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور با اشاره به میزان متوسط آموزش مدیران سازمانی در کشور گفت: مدیران پایه 224 ساعت، مدیران میانی 162 ساعت، مدیران سیاسی 120 ساعت و مدیران ارشد و حرفه‌ا‌ی 138 ساعت باید در جهت اجرا شدن بهتر و صحیح این طرح آموزش‌های لازم را در مدت اجرای طرح ببینند.

استاندار قزوین نیز در ادامه این همایش آموزش را امری مهم و تعیین کننده دانست و گفت: امروز یکی از موضوعات محوری نیروی انسانی است که مهم‌ترین سرمایه یک سازمان است و آموزش باید در مسیر هدایت و نیازهای سازمان قرار گیرد.

احمد عجم به دانش‌اندوزی مدیران تأکید کرد و گفت: با وجود اینکه این طرح با کمی تأخیر در استان آغاز شده اما مدیران باید بهترین استفاده را برده و دانش خود را ارتقا بخشند.

وی خدمتگزاری به مردم را یکی از هدف‌های اصلی مدیران خواند و اشاره کرد: هر مدیری در جامعه باید در کنار سازمان‌پذیر بودن با انگیزه و خدمت به دولت کار خود را انجام دهد و آبادسازی کشور و خدمت به مردم بر عهده مدیران است.

به گفته عجم 141 نفر از استان قزوین در بانک اطلاعات مدیران حرفه‌ای ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به این که آدرس پرتال این بانک اطلاعاتی smtc.ac.ir می‌باشد تصریح کرد: خط اختصاصی بانک در استان فعال می‌شود و استفاده از استعدادهای مدیران بازنشسته از برنامه‌های آینده این بانک است.

انتهای پیام/77004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول