اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی:

سازندگان و تولید کنندگان داخلی در پارس جنوبی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: سازندگان و تولیدکنندگان داخلی در پارس جنوبی حمایت می‌شوند.

سازندگان و تولید کنندگان داخلی در پارس جنوبی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبانپور بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران پارک علم و فناوری بوشهر و خراسان‌رضوی اظهار داشت: مجتمع گازی نقش مهمی در تأمین سبد انرژی کشور دارد و بر اساس آمار موجود بیش از 44 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت نشست با مسئولان پارک علم و فناوری افزود: این نشست در واقع به منظور دست‌یابی به شیوه‌های اجرایی از تعامل، استفاده از ظرفیت‌های علمی، تخصصی پارک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با تاکید بر بومی‌سازی دانش فنی ساخت قطعات و کالاهای مورد نیاز برگزار شده است.

مدیرعامل مجتمع گازی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در راستای بومی‌سازی قطعات و کالاهای مورد نیاز مجتمع بر مسئله‌ حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی و رویکرد مجتمع بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و تخصصی استان بوشهر تأکید کرد.

شعبانپور بر لزوم وجود یک ساختار ارتباطی بین پارک‌ها و مجتمع و نیز انطباق فعالیت‌ها با مجموعه‌ قوانین و مقررات موجود تأکید کرد.

مدیر عملیات مجتمع گازی نیز با تأکید بر پشتیبانی همه‌جانبه از صنایع داخلی بر لزوم تبیین الگوهای رفتاری و راهبردی در حلقه‌ ارتباطی نیازها در صنعت گاز با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان، به لزوم حرکت صنایع داخلی از قطعه‌سازی به سمت پکیج‌سازی از یک برند و یا تجهیزات پرداخت.

محمد منبتی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه بیش از پیش تولید داخل استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

احمد گوجانی، دبیر کمیته‌ مرکزی خودکفایی مجتمع نیز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و تخصصی پارک‌ها در برآورده کردن نیازهای صنعت گاز به توسعه‌ صنایع داخلی با نگاهی به استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر و توسعه‌ صنایع این استان اشاره کرد.

وی همچنین به بیان نقش و مأموریت اصلی کمیته‌ خودکفایی مجتمع در استفاده از ظرفیت‌های ساخت داخلی با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول