اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یزد

نمایشگاه نشانه‌های تجربی دانشجویان یزد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یزد نمایشگاهی از نشانه‌های تجربی در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برپا کردند.

نمایشگاه نشانه‌های تجربی دانشجویان یزد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد، 65 اثر هنری خود را با موضوع آرم و نشانه به تماشا گذاشتند.

مدیرگروه گرافیک دانشگاه علمی کاربردی یزد در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این نمایشگاه، نمایشگاهی متفاوت با سایر نمایشگاه‌هاست و در آن آثاری به شکل و موضوعی متفاوت به نمایش گذاشته شده است.

علی فخرحسینی عنوان کرد: در بخش جنبی نمایشگاه نیز پنج نفر از مدرسان، بخشی از آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند تا فضای بهتری در این نمایشگاه ایجاد شود.

مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد نیز اظهار داشت: تلاش شده تا هر سال برای بیان ایده‌ها و طرح آنها فرصتی به دانشجویان داده شود که برگزاری این نمایشگاه نیز فرصتی برای در معرض محک گذاشتن ایده‌هاست.

محمد شریفی‌فراد عنوان کرد: بسیاری از دانشجویانی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند نیز می‌توانند برای هنر و فکر خود بازار پیدا کنند.

به گزارش فارس، این نمایشگاه تا 23 آذرماه از ساعت 16 تا 20 در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برپاست.

انتهای پیام/2464/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول