اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هتل‌داران کرمان:

مراکز اقامتی کرمان در برابر زلزله مقاوم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان گفت: مراکز اقامتی این خطه از استحکام بنای لازم در برابر زلزله برخوردار هستند.

مراکز اقامتی کرمان در برابر زلزله مقاوم هستند

سیدعلی معین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تمام مراکز اقامتی استان کرمان شامل هتل‌ها و مهمانپذیرها از استحکام بنای لازم در برابر زلزله برخوردار هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 90 مرکز اقامتی با 3 هزار و 300 تخت در استان کرمان وجود دارد که به گردشگران و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

معین‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به زلزله‌خیز بودن استان کرمان تمهیدات لازم برای استحکام‌بخشی به ساختمان مراکز اقامتی این خطه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به زلزله دو روز قبل کرمان اذعان داشت: با توجه به اینکه بیشتر مراکز اقامتی استان کرمان در شهر کرمان واقع شده‌اند، اما وقوع زلزله در این منطقه هیچ تأثیری بر مراکز اقامتی نداشته و کوچترین آسیبی به این بناها وارد نشده است.

معین‌زاده با بیان اینکه مراکز اقامتی استان کرمان به صورت مرتب مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: بخش‌های اقامتی مهمانسرای جهانگردی بم با نظر بازرسان مورد بازسازی و استحکام‌بخشی مجدد قرار گرفت.

وی از افتتاح هتل کوروش بم به عنوان بیست و پنجمین هتل استان کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول