اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش استان بوشهر برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان بوشهر در طول هفته پژوهش از 25 تا 30 آذرماه برپا خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش استان بوشهر برپا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد هاشمی‌فرد صبح امروز در جلسه کمیسیون راهبری پژوهش استان بوشهر اظهار داشت: هفته پژوهش امسال در روزهای 25 تا 30 آذر و با اجرای برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقش دانشگاه‌ها در توسعه استان و با توجه به افزایش تعداد دانشگاه‌ها استان که نشان از عزم جدی استان برای افزایش ظرفیت‌های پژوهشی است امیدواریم امسال برنامه‌های هفته پژوهش را به صورت وسیعی در دانشگاه‌ها پیاده کنیم.

هاشمی‌فرد افزود: تمام دستگاه‌های اجرائی و دانشگاه‌ها در طول هفته پژوهش برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند که با حضور دانشجویان و پژوهشگران اجرائی خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر تجلیل از پژوهشگران برتر استان در سه زمینه پژوهشگر دانشگاهی، مدیران پژوهشگر و کارکنان پژوهشگر دستگاه‌های اجرائی را از جمله برنامه‌های ستاد هفته پژوهش دانست و افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان بوشهر نیز در طول این هفته برپا خواهد شد.

وی همچنین از فعالیت ستادهای شهرستانی هفته پژوهش در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: شهرستان‌های 9‌گانه استان بوشهر نیز با تشکیل ستاد هفته پژوهش، خود را برای برگزاری هفته پژوهش آماده می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول