اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران:

اعتبارات جمعیت هلال احمر گچساران جوابگوی نیازمندان نیست

خبرگزاری فارس: مسئول امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به مراجعه مکرر بیماران و نیازمندان به این نهاد گفت: اعتبارات فعلی جمعیت هلال احمر گچساران جوابگوی این افراد نیست.

اعتبارات جمعیت هلال احمر گچساران جوابگوی نیازمندان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سکینه درودگرنژاد عصر امروز در همایش روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان که با حضور معاون امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، سرپرست هلال احمر گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: واحد داوطلبان یکی از واحدهای جمعیت هلال احمر بوده که از افراد بالای 29 سال تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که اعضای این واحد در رفع نیازها و مشکلات نیازمندان تلاش بسیاری دارند، افزود: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول سال برنامه‌های مختلفی در راستای حل مشکلات نیازمندان برگزار می‌کند.

مسئول امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران برگزاری طرح همای رحمت در سال جاری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های واحد داوطلبان عنوان کرد و یادآور شد: در این طرح با مشارکت خیرین شهرستان سبدهای کالایی و غذایی تهیه کرده و در میان نیازمندان توزیع کردیم.

درودگرنژاد طرح اعزام کاروان‌های سلامت با حضور پزشکان در روستاها را از دیگر برنامه‌های واحد داوطلبان ذکر کرد و اذعان داشت: در طول سال و در جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف برنامه‌های بسیار خوبی با حضور خیران این شهرستان انجام شد.

وی با تقدیر و تشکر از همه خیرانی که در حل مشکلات نیازمندان کمک و خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: امیدواریم که دست در دست هم به نیازمندان کمک و مشکلات آنان را بتوانیم به خوبی برطرف کنیم.

مسئول امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران خاطرنشان کرد: امروزه به علت فشارهای اقتصادی و بیماری‌های صعب‌العلاج با طیف وسیعی از نیازمندان و بیماران مواجه هستیم، اما اعتبارات فعلی جمعیت هلال احمر جوابگوی نیازمندان نیست.

انتهای پیام/82001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول