اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد

رونمایی از پیش‌نویس سند راهبردی فرهنگ کار و تلاش

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از تدوین پیش‌نویس سند راهبردی فرهنگ کار و تلاش خبر داد.

رونمایی از پیش‌نویس سند راهبردی فرهنگ کار و تلاش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس عباسی بعد از ظهر امروز در همایش «شناسایی راهکارهای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در استان فارس» اظهار داشت: این همایش با همکاری دستگاه‌های اجرایی و موسسات علمی و خصوصی در سطح این استان با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه پرداختن به موضوع کار و تلاش از جمله جهاد اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تاکیدات آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در این استان و استاندار فارس با استفاده از مطالعات علمی برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا از تشکل‌های بخش خصوصی، محققان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی دعوت به عمل آمد تا در راستای تنظیم پیش‌نویس این سند همکاری کنند.

عباسی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی فارس به این نتیجه رسید که حلقه مفقوده افزایش سطح بهره‌وری و نگاه عمیق به مقوله کار، فرهنگ‌سازی برای آن است.

وی اضافه کرد: بنا شد تا با برگزاری همایشی که حاصل نقطه‌نظرات اندیشمندان و دستگاه‌ها را جمع آورد سند راهبردی با محوریت استان فارس تدوین شود.

عباسی تصریح کرد: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از دستاوردهای تغییر نوع نگاه به کار و رفتارهای قابل پیش‌بینی در بستر یک فرهنگ کار مطلوب به نمایش گذاشته شد.

وی ابراز داشت: پس از تصویب همایش در شورای اداری فارس شاکله ساختاری همایش در مجامع علمی و دبیرخانه در دانشگاه شیراز مستقر شد و با بررسی آرا و نظرات دانشگاهیان و دستگاه‌های اجرایی، مقالات برای چاپ و ارائه شفاهی آماده شد.

به گزارش فارس، در این همایش برخی از کارآفرینان برتر استان فارس به بیان خاطراتی از روزگار تنگنای معیشتی و گشایش مادی و معنوی پس از تغییر نگاه خود پرداختند که از آن جمله یکی از فعالان در زمینه گردشگری بوانات بود که به شرح تلاش‌های خود در راستای رونق گردشگری با استفاده از المان‌های بومی و در دسترس پرداخت که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول