اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

هزینه‌های مالی واردات دام باید تعدیل شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هزینه‌های مالی سرباری که برای واردات دام تحمیل می‌شود باید تعدیل شود.

هزینه‌های مالی واردات دام باید تعدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس نخعی پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه شورای مبادلات مرزی که با هدف اجرای مصوبه هیئت وزیران در زمینه بهره‌مندی مرزنشینان ساکن در شعاع 20 کیلومتری مرز از امتیازات و تسهیلات مرزی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود و تغییر نگاه مرکز به استان باید مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان نهایت تلاش را معمول دارند تا بتوان از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه را کرد.

وی افزود: با توجه به قول مساعد مسئولان کشوری و تصمیمات گرفته شده در جلسات روزهای اخیر باید گام‌های مثبتی در زمینه تحقق اهداف و اجرای مصوبات برداریم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هزینه‌های مالی سرباری که برای واردات دام تحمیل شده و منجر به افزایش قیمت تمام شده گوشت می‌شود باید تعدیل شود.

نخعی با تأکید اینکه تمامی هزینه‌های اخذ شده در ارتباط با واردات دام باید قانونی باشد، گفت: دستگاه‌های متولی باید ضمن رعایت قانون، نظارت لازم را بر بخش‌های خصوصی مربوطه داشته باشند و از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تعداد کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته‌بندی در استان و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این زمینه با واردات قانونی دام با حداقل عوارض باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و از تسهیلاتی که دولت برای برای مرزنشینان در زمینه ورود دام در نظر گرفته نهایت بهره‌مندی را برد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان همچنین بر ممنوع بودن خروج دام زنده از استان تحت هر عنوانی تأکید کرد.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول