اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

بخشداران بخش‌ «مرکزی» و «قلقلرود» تویسرکان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان بخشداران بخش‌های مرکزی و قلقلرود تویسرکان معرفی شدند.

بخشداران بخش‌ «مرکزی» و «قلقلرود» تویسرکان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری  فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز با حضور علی‌اکبر فامیل کریمی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری تودیع و معارفه بخشداران بخش‌های مرکزی و قلقلر‌ود در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان انجام شد.

در این آیین با حکم صادر شده از سوی وزیر کشور «حسین قمری» با سابقه کاری مسئول سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری تویسرکان و بخشدار بخش قلقلرود به جای «مسعود حمزه‌ای» به سمت بخشدار مرکزی شهرستان منصوب شد.

براساس همین حکم « نادعلی قلخانباز» با مسئولیت‌هایی چون کارشناسی دبیرخانه شورای تأمین استانداری قم و مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری همدان امروز در این مراسم به سمت بخشدار بخش قلقلرود شهرستان در شهر فرسفج جایگزین «حسین قمری» شد.

در این حکم صادره از سوی وزیر کشور خطاب به بخشداران جدید بخش‌های مرکزی و قلقلرود شهرستان تویسرکان آمده است: ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر و بسیار حائز اهمیت بخشداران سابق در رشد و توسعه شهرستان تعامل و هم‌افزایی مسئولان با مردم در سایه منویات مقام معظم رهبری ضامن حرکت به سوی توسعه پایدار است.

و در پایان آرزوی موفقیت روزافزون بخشداران جدید خدمت‌ بی‌منت به اقشار مختلف مردم را مایه مباهات و سربلندی مسئولان دانسته است.

در این مراسم از خدمات بخشدار اسبق بخش قلقلرود «حسین قمری»  و « مسعود حمزه‌ای» بخشدار اسبق بخش مرکزی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول