اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

مواد اولیه ظروف گیاهی در کشور محدود است

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: مواد اولیه تولید ظروف گیاهی یک بار مصرف گیاهی در کشور محدود و قیمت تمام شده مقرون به صرفه برای مصرف کننده نیست.

مواد اولیه ظروف گیاهی در کشور محدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامحسین صادقیان صبح امروز در حاشیه شورای سلامت استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ استفاده ظروف گیاهی یک بار مصرف از طریق وزارتخانه بهداشت اظهار کرد: در این راستا از 80 واحد تولیدکننده تولیدکنندگان ظروف یک بار مصرف استان دعوت کردیم که سرمایه‌گذاری خود را به سمت استفاده از ظروف یک بار مصرف گیاهی و کم خطر ببرند.

وی افزود: البته مواد اولیه تولید گیاهی ظروف یک بار مصرف در کشور محدود است و گرانول اولیه را فقط یک کارخانه تولید می‌کند.

معاون غذا و داروی علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ایجاد زیرساخت برای تولیدات ظروف گیاهی یک‌بار مصرف تصریح کرد: علاوه بر 80 واحد تولید کننده داخلی استان سه واحد دیگر در اولویت گرفتن مجوز هستند.

وی ادامه داد: قیمت تمام شده ظروف گیاهی یک بار مصرف زیاد است و باید مواد اولیه این محصول بیشتر فراهم شود.

صادقیان همچنین از پیگیری رفع بوی نامطبوع ظروف یک بار مصرف پلاستیکی خبر داد و گفت: مدیریت استان باید تسهیلاتی را در این مورد در اختیار تولیدکننده قرار دهد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول