اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

اصحاب رسانه فریب قلم‌های زهرآگین را نخورند / فرهنگ عاشورا نگریستن است نه گریستن

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر پاسداشت فرهنگ عاشورا و نقش اصحاب رسانه در تحقق این امر گفت: اصحاب رسانه نباید فریب قلم‌های زهرآگین را بخورند.

اصحاب رسانه فریب قلم‌های زهرآگین را نخورند / فرهنگ عاشورا نگریستن است نه گریستن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گنجی در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین ویژه اصحاب رسانه که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد با اشاره به اینکه پایتخت جهان تشیع نباید مورد هجمه قرار گیرد، تاکید کرد: برخی‌ها به دنبال این هستند که فرهنگ بیگانه را سر داده و در برابر فرهنگ دینی فرهنگ ضد دین را ترویج کنند و برخی دیگر نیز فریاد ایران ایران سر می‌دهند، این افراد بدانند که همه آنها در برابر فرهنگ عاشورا شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به پیروزی مسلمین در غزه، عراق و دیگر کشورهای منطقه گفت: همه این پیروزی‌ها به دلیل تکیه بر فرهنگ کربلا و فرهنگ عاشورا بوده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مصداق‌های زیبای فرهنگ عاشورا در زندگی امروز بیان کرد: اصحاب رسانه بدانند باید قلم آنها همواره در خدمت فرهنگ کربلا و عاشورا قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یک مصداق زیبای فرهنگ کربلا نوشتن است، افزود: اصحاب رسانه مراقب باشند فریب قلم‌های زهرآگین را نخورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی با تاکید بر اینکه فرهنگ کربلا نگریستن است نه گریستن، ادامه داد: در گریستن ما نیز باید فرهنگ نگریستن وجود داشته باشد.

وی با ضروری دانستن ارتقای آگاهی‌های نسل جوان نسبت به شرایط روز خاطرنشان کرد: فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع)، انسان را از وابستگی‌ها نجات می‌دهد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول