اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش مه‌ولات خبر داد

احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در مه‌ولات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مه‌ولات از آغاز احداث پیست موتورسواری همزمان با آغاز به کار هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی در این شهرستان خبر داد.

احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در مه‌ولات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد شایگان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی؛ حسین شیرمحمدیان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مه‌ولات فعالیت خود را به‌عنوان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی این شهرستان آغاز کرد.

وی افزود: با آغاز به کار هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان مه‌ولات عملیات اجرایی احداث پیست موتورسواری و موتورکراس در زمینی به مساحت 2 هکتار در کیلومتر 5 جاده فیض‌آباد، دوغ‌آباد از نیمه دوم آذر ماه امسال آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مه‌ولات اظهار داشت: پیش‌بینی احداث پیست اتومبیل‌رانی نیز در این زمین شده است که با اتمام احداث پیست موتورسواری و موتورکراس در فاز بعدی اجرایی می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته استان سبک شوتوکان به میزبانی شهرستان مه‌ولات خبر داد.

شایگان افزود: این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهدای ورزشکار شهرستان مه‌ولات در نیمه دوم آذر ماه با حضور تیم‌های کاراته شهرستان‌های خراسان‌رضوی در سالن ورزشی فجر شهر فیض‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70019/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول