اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بازرسی گیلان:

مکانیزه کردن فرآیند امور مالی دستگاه‌های اجرایی گیلان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی گیلان گفت: دستگاه‌های اجرایی گیلان باید نسبت به مکانیزه کردن فرآیند امور مالی و مکاتبات اداری خود دقت‌نظر بیشتری داشته باشند.

مکانیزه کردن فرآیند امور مالی دستگاه‌های اجرایی گیلان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حمید حسینی در نشست توجیهی قانون ارتقای سلامت نظام اداری، اظهار کرد: طبق ماده 20 این قانون تمام دستگاه‌های مشمول قانون ارتقای سلامت نظام اداری مکلف هستند در مدت دو سال پس از تصویب این قانون فرآیند امور مالی و مکاتبات اداری خود را مکانیزه کنند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت مکانیزه کردن مکاتبات اداری و مالی دستگاه‌های اجرایی، بهبود و ارتقای سلامت نظام اداری را از اهداف تعیین شده در ماده قانونی مذکور بیان کرد و یادآور شد: اهتمام و دقت نظر بیشتر مسئولان در اجرای این قانون ضروری است.

مدیرکل بازرسی گیلان خاطرنشان کرد: اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد مشتمل بر 35 ماده و 28 تبصره در جلسه علنی 25 اردیبهشت‌ماه سال 87 مجلس شورای اسلامی به مدت سه سال تصویب شد.

به گفته وی، قانون مذکور در تاریخ 7 آبان‌ماه سال 90 از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد که برای تمام دستگاه‌های مشمول این قانون لازم‌الاجرا تلقی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: سازمان بازرسی اصلی‌ترین دستگاه نظارتی بوده و بر حسن اجرای این قانون نظارت و بازرسی می‌کند.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول