اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار هفته پایانی دور رفت لیگ برتر

داوران بازی صبا و مس معرفی شدند

خبرگزاری فارس: تیم داوری جدال شاگردان ابراهیم قاسم‌پور و عبدالصمد مرفاوی در دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان معرفی شد.

داوران بازی صبا و مس معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از ناکامی تیم فوتبال صبای قم در مقابل تیم‌های فولاد خوزستان، سایپا البرز و راه آهن شهر ری در هفته‌های چهاردهم تا شانزدهم لیگ برتر فوتبال، دیدارهای نیم فصل نخست بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان می‌رسد که صبای قم برای فرار از بحران با مس کرمان دیدار می‌کند.

بر همین اساس در شهرهای مختلف کشورمان امروز 9 بازی از هفدهمین هفته دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که طی آن عصر سیزدهمین روز از آذر ماه تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال مس کرمان خواهد بود.

در این دیدار که جدال بین تیم‌های 20 و 23 امتیازی جدول رده‌بندی محسوب می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم و شاگردان ابراهیم قاسم‌پور در تیم مس کرمان به کسب سه امتیاز و غفلت بالانشین‌های جدول فکر می‌کنند تا با برتری در این دیدار فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی کاهش دهند.

داور این بازی حساس سید حسین زرگر خواهد بود در حالی که محمدرضا امینی به عنوان کمک داور اول، رضا عبدوس به عنوان کمک داور دوم و رضا کرمانشاهی به عنوان داور ذخیره در این دیدار حضور دارند، ضمن اینکه مسعود مرادی هم ناظر داوری معرفی شده است.

صبای قم و مس کرمان در حالی این هفته مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در هفته شانزدهم دو نتیجه متفاوت در مقابل حریفان خود کسب کرده‌اند و طی آن شاگردان عبدالصمد مرفاوی با نتیجه یک بر صفر در هشتمین بازی داخل خانه خود در میزبانی تیم راه آهن شهرری باخته‌اند و تیم فوتبال مس کرمان در خارج از خانه مقابل تیم قعرنشین گهر شهرداری دورود پیروز شده است و به همین خاطر سه امتیاز بیشتر از صبای قم دارد.

این دو تیم آخرین بار در ورزشگاه یادگار امام قم در دیدار برگشت فصل گذشته با یکدیگر بازی کرده‌اند که نتیجه آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، ضمن اینکه در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان دو تیم بدون گل مساوی شدند.

انتهای پیام/78002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول