اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

مناطق سردسیر شهربابک نیاز مبرم به گاز دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: مناطق دهج و جوزم شهربابک جزو مناطق سردسیر شهرستان هستند و نیاز مبرم به گاز دارند.

مناطق سردسیر شهربابک نیاز مبرم به گاز دارند

سیف‌الله امینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: مناطق دهج و جوزم شهربابک جزو مناطق سردسیر شهرستان هستند و نیاز مبرم به گاز دارند و در همین راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در شهرستان و مهاجرت مردم از روستاها افزود: ما باید با ارائه خدمات و امکانات رفاهی به مردم در روستاها از مهاجرت مردم به شهر جلوگیری کنیم.

امینی‌زاده یکی از خواسته‌های اصلی مردم شهرستان را افزایش فضای سبز و زیباسازی شهرستان دانست و بیان کرد: در همین راستا با شهرداری و شورای شهر مذاکراتی انجام شده که امیدواریم آنچه که در حد مردم شهرستان است، انجام دهیم.

فرماندار شهربابک امکانات تفریحی و شهربازی را از نیازهای اولیه شهرستان دانست و افزود: مردم خودشان می‌توانند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش کمک شایانی به ما داشته باشند.

وی همه کارمندان فرمانداری را معاونان خود دانست و بیان داشت: اگر چه در فرمانداری معاون فرمانداری نداریم، اما کارها به خوبی در حال انجام است و معاون فرمانداری هم به زودی مشخص می‌شود.

امینی‌زاده با اعلام رضایت از مردم شهرستان بافت گفت: مردم شهربابک از نظر حجاب و عفاف در استان زبانزد خاص و عام هستند و درخواست من از مردم این است که همانند قبل حضور خود را در نمازهای جماعات گسترده‌تر کنند.

انتهای پیام/80020/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول