اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

مسئولان خاطرات انقلاب را برای دیگر نسل‌ها بازگو کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مسئولان وظیفه دارند که با تدابیر راهبردی خود ارزش و ارج خاطرات انقلاب به‌خصوص یوم‌الله 22 بهمن ماه را با زیبایی خاصی برای دیگر نسل‌ها بازگو کنند.

مسئولان خاطرات انقلاب را برای دیگر نسل‌ها بازگو کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمانشاه اظهار داشت: مکاتب الهی فرستاده شده از سوی خداوند اعظم پله نجات‌بخش و رهایی‌بخش بشر به سمت خوبی‌ها و دوری از کج‌روی‌ها است. 

منکرسی تصریح کرد: از این میان دین مبین اسلام کامل‌ترین و بهترین آموزه‌ها را برای رهایی بشر از قید و بند القا‌های شیطانی به‌ خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به گرامیداشت نهم دی ماه، گفت: فتنه سال 88 برای ملت شریف ایران مقطع سرنوشت‌سازی بود که از سوی اجانب و دشمنان قسم‌خورده نظام طراحی و با ایجاد حماسه شورانگیز نهم دی ماه از سوی مردم بار دیگر میثاق و تعهد همین مردم به انقلاب و نظام ثابت شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به فرهنگ عاشورایی مردم ایران اسلامی، خاطر‌نشان کرد: مردم غیور و سرافراز ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با قبولی و تابعیت محض از اصل ولایت‌فقیه توانستند پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های نظام اسلامی ایران را روز به روز مترقی‌تر از گذشته و هم‌چنان با تأسی از فرهنگ عاشورایی روحیه ظلم‌ستیزی و آزادگی خود را به گوش جهانیان برسانند‌.

 وی با اشاره به ماندگاری یوم‌الله 22 بهمن ماه سال 57 که منبعث از اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی (ره) است، افزود: مسئولان وظیفه دارند که با تدابیر راهبردی خود ارزش و ارج خاطرات انقلاب به ‌خصوص یوم‌الله 22 بهمن ماه را با زیبایی خاصی برای دیگر نسل‌ها بازگو کنند.

منکرسی ادامه داد: بدون تردید پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) تابوی ننگین و استعمار بریتانیا و آمریکای جهان‌خوار را برای همیشه از درون ملت ایران کوتاه کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تحریم‌های اخیر غرب علیه کشورمان را تهدید عجیبی عنوان نکرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی غرب و ایادی آن هم‌چنان با تحریم‌های اقتصادی سعی در نابودی و تضعیف آرمان‌های انقلاب داشتند که با فضل خدای متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای هیچ پس رفتی در آرمان‌ها و توانایی‌های ملت شریف ایران اسلامی مشاهده نخواهد شد.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول