اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبریز به نخستین شهر کشور از نظر عمرانی تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ و زیربنایی همزمان با دهه فجر گفت: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شهر تبریز از نظر عمرانی به نخستین شهر کشور تبدیل خواهد شد.

تبریز به نخستین شهر کشور از نظر عمرانی تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از  نخستین پارک مسافر شهرداری منطقه 9 اظهار کرد: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در نزدیکی شهرهای همجوار تبریز نشانگر آن است که شهرداری تبریز نگاه محدود نداشته تا شهروندان دیگر شهرها نیز از امکانات ایجاد شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: مدیریت فعلی شهرداری تبریز با درک اهمیت حفظ و حتی ایجاد و توسعه فضای سبز شهری به عنوان میراث نسل‌های آتی، برنامه‌ریزی جامع و هدفمندی را برای تحقق و احیای دوباره باغ‌شهر تبریز در یک دوره زمانی مشخص انجام داده است و طی پنج سال گذشته نیز علاوه بر جلوگیری از تغییر کاربری فضاهای سبز به مسکونی و تجاری و تخریب فضای سبز شهری، بسترهای لازم برای دستیابی به این هدف فراهم شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از مجموعه بازیکده شادی و سورتمه‌سواری در پارک عباس میرزا هدف از احداث این دو مجموعه رفاهی و تفریحی را بسترسازی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و بسترهای تفریحی و نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه جوانان و خانواده‌ها و نیز برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان دانست و افزود: این دو مجموعه با مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شهرداری تبریز احداث شده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های مجموعه سورتمه‌سواری تبریز گفت: سورتمه تفریحی تبریز به طول 700 متر با استفاده از آخرین تکنولوژی و امکانات روز دنیا در داخل مجموعه پارک ایل‌باغی تبریز در دره‌ای زیبا احداث و بستر دیگری برای اوقات فراغت شهروندان در این مجموعه ساخته شده است.

نوین در ادامه سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ و زیربنایی همزمان با دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شهر تبریز از نظر عمرانی به نخستین شهر کشور تبدیل خواهد شد.

وی از تمام نهادها و سازمان‌های خدماتی درخواست کرد تا با اجرای تعهدات خود در شهرک خاوران، این شهرک را به زیباترین منطقه تبدیل کنند.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول