اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی قلعه‌گنج:

پرونده‌های توسعه کشاورزی در خروجی بانک مشکل دارند

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج گفت: تاکنون 60 پرونده طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان تشکیل که 14 مورد آن پرداختی بانک عامل، انجام و بقیه در خروجی بانک مشکل دارند.

پرونده‌های توسعه کشاورزی در خروجی بانک مشکل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج محمد یزدان‌خواه صبح امروز در جلسه ستاد طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: تاکنون 60 پرونده طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان تشکیل شده است که 14 مورد آن پرداختی بانک عامل بوده است و بقیه در خروجی بانک مشکل دارند.

وی افزود: مردم و دهیاران از این طرح استقبال خوبی داشتند و این شهرستان رتبه پایینی در برخورداری از این طرح دارد و باید پاسخگوی استقبال خوب مردم باشیم.

جعفر چملی‌نژاد رئیس بانک کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: تاکنون 20 پرونده توسط مشتریان بانک وصول شده است و مشکل اصلی کشاورزان منطقه نبود ضمانت و وثیقه در سطح شهرستان است که باید توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان کشوری در رفع این مشکل شود.

وی افزود: با همکاری مسئولان شهرستان قلعه‌گنج و تشکیل کمیته وصول در سه ماه گذشته وضعیت وصولی تسهیلات رشد قابل توجهی داشته است و از طرف دیگر نیز پرداخت تسهیلات افزایش یافته است.

چملی‌نژاد با بیان اینکه ما در پرداخت تسهیلات توفیقی نداشتیم، اما متقاضیان به دلایل مختلف و مشکل بدهی به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی باید با نظر موافق مسئولان شهرستان، شتاب بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه در سیستم اداری بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات برنامه‌ریزی شفاف شده است، گفت: پرداخت تسهیلات 500 میلیون ریالی در این طرح در شهرستان قلعه‌گنج انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/80004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول