اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قم:

شهید بیطرفان قم به مصاف آرش ماکو می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از رویارویی کاراته‌کاهای تیم شهید بیطرفان قم با آرش ماکو در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

شهید بیطرفان قم به مصاف آرش ماکو می‌رود

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امسال تعداد تیم‌های باشگاهی کاراته استان قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور‌ هفت تیم است که طی آن سه تیم در لیگ جوانه‌ها و چهار تیم در لیگ آینده‌سازان حضور دارند.

وی ادامه داد: این موضوع حاکی از قابلیت بسیار خوب و مثال زدنی کاراته قم است که در این رشته ورزشی هفت تیم در لیگ‌های کاراته کشور دارد، ضمن اینکه چهره‌های شاخص کاراته قم در رده سنی بزرگسالان نیز در تیم‌های مطرح سوپر لیگی عضو هستند.

دبیر هیت کاراته استان قم در ادامه به برگزاری پیکارهای هفته پایانی از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ کاراته جوانه باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: پس از برگزاری هفته آخر دور برگشت تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان مشخص می‌شوند.

وی یادآور شد: هفته آخر از دور برگشت پیکارهای لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان پسران روز پنجشنبه این هفته یعنی شانزدهم آذر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و تیم‌های صعودکننده به دور دوم معرفی خواهند شد.

برخورداری بیان داشت: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، طبق برنامه این هفته در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور که به لیگ جوانه‌ها معروف است، یکی از نمایندگان قم در دیداری حساس به میدان خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: تیم کاراته شهید بیطرفان یکی از تیم‌های موفق کاراته قم در این رده سنی است که در گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ جوانه کاراته باشگاه‌های کشور جای داشته و این هفته در جدالی حساس برابر تیم آرش ماکون به روی تاتامی می‌رود.

دبیر هیئت کاراته استان قم با اشاره به دیدارهای حساس این هفته، تصریح کرد: علاوه بر مسابقه تیم شهید بیطرفان قم با آرش ماکو، در این گروه سه مسابقه دیگر نیز برگزار می‌شود که پیروزی تیم شهید بیطرفان می‌تواند شانس این تیم برای صعود را افزایش بدهد.

وی عنوان داشت: در این گروه تیم سبک شوتوکان wskf اصفهان ابتدا با شیتوریو شوکوکای یونیون تهران مسابقه می‌دهد و سپاس به مصاف تیم سپاه روح‌الله مرکزی می‌رود و در آخرین دیدار نیز تیم شیتوریو شوکوکای یونیون با آرش ماکو دیدار می‌کند.

برخورداری اضافه کرد: این رقابت‌ها این هفته در حالی به پایان می‌رسد که تیم‌های صعودکننده در دو گروه چهار تیمی قرار می‌گیرند و پس از پایان هفته سوم دور برگشت، دیدارهای مرحله دوم دور برگشت به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول