اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 130 مقاله ارسالی

3 مقاله منتخب در همایش سبک زندگی بجنورد ارائه شد

خبرگزاری فارس: 3 مقاله منتخب در همایش ملی مفهوم‌شناسی سبک و فرهنگ زندگی با الگوی اسلامی ایرانی در نخستین روز از برگزاری این همایش ملی ارائه شد.

3 مقاله منتخب در همایش سبک زندگی بجنورد ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این مقالات شامل بررسی رابطه بین سبک زندگی و آسیب‌پذیری اجتماعی خانواده در بین دانش‌آموزان دختر شهرستان سنندج بوده که توسط فاطمه رحیمی، حمیدرضا حق نظری و مصطفی الله‌ویسیان تهیه شده است.

همچنین مقاله بررسی عوامل موثر بر هویت دینی جوانان شهرستان ارومیه و ارائه راهکار تقویت ارزش‌ها در میان آنان از جمله مقالاتی بود که در نخستین روز از این همایش ارائه شد.

سجاد معین‌فر، علی معین‌فر و راحله ساعی نویسندگان این مقاله از استان آذربایجان غربی هستند.

به گزارش فارس، تبار‌شناسی بحران هویت و تأثیر آن بر سبک‌های زندگی غربی و ایرانی اسلامی در دوران معاصر از خراسان شمالی که توسط رمضان عین بیگی و نازنین داعی‌نژاد تهیه شده در این همایش ارائه شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی ادامه برنامه‌های همایش ملی مفهوم‌شناسی سبک و فرهنگ زندگی با الگوی اسلامی ایرانی را گزارش دو استان داوطلب از راه‌اندازی شعبه استانی، گزارش دو شهرستان داوطلب از راه‌اندازی شعب استانی و گزارش دو استان داوطلب از راه‌اندازی شعبه مسجد بنیاد صیانت از نهاد خانواده عنوان کرد.

مسلم محمدیاران در حاشیه برگزاری این همایش ملی به خبرنگار فارس در بجنورد گفت: همچنین گزارش استان‌ها از راه‌اندازی مجلس علمی، شعبه صنوف بنیاد صیانت از خانواده و همچنین مجمع خیرین حوزه خانواده ارائه خواهد شد.

وی برنامه‌های دومین روز از این همایش را کارگاه ملی چرایی، ساختار، اهداف و کارکردهای بنیاد صیانت از خانواده، برنامه‌های توجیهی درباره شعبه بنیاد صیانت از خانواده در مسجد، توجیه در خصوص شعب صنفی و قشری بنیاد و همچنین توجیه در خصوص مجمع خیرین صیانت از خانواده اعلام کرد.

محمدیاران اظهار کرد: برگزاری کارگروه‌های شعبه مسجد، علمی و  صنفی از جمله برنامه‌های دومین روز این همایش ملی است.

وی اضافه کرد: آیین اختتامیه همایش ملی مفهوم‌شناسی سبک و فرهنگ زندگی با الگوی اسلامی ایرانی عصر فردا در محل تالار خورشید کمپ پتروشیمی خراسان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در این همایش دو روزه معاون راهبردی قوه قضائیه، امام جمعه یزد، امام جمعه شیراز، معاونان پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های استان‌ها و سایر مسئولان کشوری و استانی حضور دارند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول