اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت علمی بنیاد حمایت از خانواده جاجرم:

جاجرمی‌ها آموزش سبک زندگی می‌بینند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت علمی بنیاد صیانت از نهاد خانواده شهرستان جاجرم از برنامه آموزش سبک زندگی به مردم این خطه توسط این بنیاد خبر داد.

جاجرمی‌ها آموزش سبک زندگی می‌بینند

خلیل رسولی ظهر امروز در حاشیه همایش ملی مفهوم‌شناسی سبک و فرهنگ زندگی با الگوی اسلامی ایرانی که در محل تالار خورشید کمپ پتروشیمی خراسان جریان دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: این آموزش‌ها در چارچوب سبک زندگی شامل مهارت‌های زندگی، پیشگیری از آسیب‌ها و ... ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این آموزش‌ها برای تحکیم بنیان خانواده‌ها انجام می‌شود، افزود: خانواده بهترین کانون گرم زندگی و یک عبادتگاه کوچک برای بندگی است.

رسولی اظهار کرد: اگر مهر و دوستی در این کانون جاری باشد، به طور حتم خانه روشن از حق و بندگی انسان‌ها است.

وی به عملکرد بنیاد صیانت از نهاد خانواده جاجرم نیز اشاره کرد و گفت: بر همین اساس تاکنون نشست‌های منظمی با حضور اعضای این بنیاد در جاجرم برگزار شده است.

دبیر هیئت علمی بنیاد صیانت از نهاد خانواده شهرستان جاجرم برگزاری نشست با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی برای آشنا کردن مسئولان با بنیاد صیانت از خانواده، تشکیل هیئت‌های اجرایی و انتخاب دبیر هیئت اجرایی، تشکیل هیئت علمی و انتخاب دبیر هیئت علمی را از اقدامات انجام شده برشمرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور رابطان و ضابطان ائمه جماعات مسجد در اجرای تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده، تشکیل مجمع خیران و انتخاب رئیس مجمع و همچنین برگزاری نشست‌های متعدد برای آسیب شناسی تعیین مدرسین و نحوه آموزش از دیگر فعالیت‌های بنیاد صیانت از نهاد خانواده شهرستان جاجرم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول