اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل خبر داد

صدور 63 هزار سند مالکیت جدید در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک اردبیل از صدور 63 هزار سند مالکیت جدید تک برگ در استان خبر داد.

صدور 63 هزار سند مالکیت جدید در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام دهقان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات اسناد ثبتی شهرستان خلخال اظهار داشت: تمام تلاش اداره کل ثبت اسناد و املاک و زیرمجموعه‌های این سازمان در شهرستان‌ها بر تسریع در روند خدمت‌رسانی است و ایجاد و فعالیت دولت الکترونیک در راستای سهولت در انجام معاملات و خدمات سریع به مراجعه‌کنندگان بوده است.

وی عمده‌ترین مشکل مراجعه‌کنندگان به ادارات ثبت اسناد و املاک را مشکل اخذ سند عنوان کرد و یادآور شد: کار ثبت فقط انجام فعالیت‌های ثبتی اسناد و املاک نیست بلکه در کنار این فعالیت کار قضایی نیز انجام می‌شود و از محل فعالیت‌های این اداره کل امسال بیش از 10 میلیارد ریال اجرا شده و 57 میلیارد ریال درآمد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوده است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود آمار طلاق در آبان‌ماه امسال را 22 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: این رقم نسبت به ماه‌های گذشته سال جاری افزایش داشته است.

این مسئول افزود: اهمیت دادن به سند رسمی باعث کاهش جرایم در معاملات و مراجعات مردم به دستگاه قضایی برای حل مشکلات به وجود آمده خواهد شد چرا که 70 درصد مراجعات مردم به دستگاه قضایی ریشه ثبتی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دهقان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خلخال اذعان داشت: شهرستان اردبیل و پارس‌آباد با کمترین نیروی کاری جوابگوی امور روزانه مردم در مراجعه به ادارات ذی‌ربط هستند.

انتهای پیام/62008/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول