اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع شهرداران آسیایی

شهردار قم با شهرداران کشورهای آسیایی دیدار کرد

خبرگزاری فارس: در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع شهرداران آسیایی محمد دلبری شهردار کلانشهر قم با تعدادی از شهرداران و نمایندگان شورای شهر شهرهای قاره کهن آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار قم با شهرداران کشورهای آسیایی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در این دیدارها طرفین به معرفی بیشتر شهر خود پرداخته و برای تبادل نظر و اطلاعات به گفت‌وگو پرداختند.

در این میان شهردار قم ضمن ارائه کتابچه معرفی شهر قم و روند توسعه شهر و جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خواستار حضور شهرداران آسیایی در شهر قم شد تا طرفین بتوانند از فرصت‌های به وجود آمده برای توسعه و عمران شهر قم بهره‌برداری کنند.

محمد دلبری در این دیدارها ضمن معرفی پروژه‌های عمرانی شهر قم گفت: شرایط حضور سرمایه‌داران خارجی در قم فراهم است و ما آماده همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

وی با بیان اینکه شهر قم یک شهر فراملی و بین‌المللی است خواستار معرفی و اعزام سرمایه‌گذاران کشورهای آسیایی به شهر مقدس قم شد.

این دیدارها با شهرداران شهر‌های کوالالامپور، منامه، دهلی جنوبی و... انجام شد.

سومین اجلاس مجمع شهرداران آسیایی با هدف تبادل اطلاعات و تجارب ارزشمند شهرداران توانمند قاره آسیا و اتخاذ تمهیدات مشترک برای افزایش کارایی مدیران در شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند از هفت آذر ماه آغاز به کار کرد و تا 13 آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول