اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گشت ویژه دهه اول محرم صورت گرفت

کشف 1360 کیسه آرد دولتی در بازار آزاد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توزیع و عرضه خارج از شبکه هزار و 360 کیسه آرد دولتی به صورت غیر مجاز توسط یکی از حاملین آرد از کارخانه تا نانوایی خبر داد.

کشف 1360 کیسه آرد دولتی در بازار آزاد

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین بازرسی‌های انجام شده در بخش آرد و نان پرداخت و بیان کرد: با توجه به نظارت‌های ویژه‌ای که در بخش آرد و نان صورت گرفت تعداد 61 پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: 61 پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی 347 میلیون و 438 هزار ریال محاسبه شد که برای صدور حکم قضایی و رسیدگی به ابعاد گوناگون این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مهم‌ترین پرونده تشکیل شده در این زمینه را عرضه آرد خارج از شبکه ذکر کرد و گفت: در بازرسی نامحسوسی که صورت گرفت هزار و 360 کیسه آرد کشف شد.

وی ارزش ریالی پرونده کشف عرضه خارج از شبکه آرد را 340میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این پرونده برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سمیعی‌نسب ادامه داد: با توجه به بررسی‌های نامحسوس بازرسان از واحدهای توزیع و پخش آرد و نانوایی‌ها احتمال عرضه خارج از شبکه بسیار جدی بود.

وی اضافه کرد: به دلیل این احتمال، نظارت بر نانوایی‌ها، کارخانجات و حاملان آرد به صورت جدی پیگیری صورت گرفت که مشخص شد یکی از حاملان آرد از کارخانه به نانوایی نه تنها نسبت به تحویل آرد در نانوایی اقدام نکرده بلکه نسبت به فروش آن در بازار آزاد اقدام می‌کرده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: پس از کشف این موضوع کیسه‌های آرد توقیف و در شبکه عرضه شد.

انتهای پیام/78005/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول